Ojee... Is dit ook een zwangerschaps kwaal??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwaluw88, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Hoihoi dames,

Ik begin nu een beetje een zwangerschapsbuikje te krijgen. En al wat uit te dijen :). Maar hierdoor word ik heel onzeker... Vooral omdat ik denk dat mijn man mij niet meer mooi vind. Als we naar bed gaan, probeer ik altijd mijn buik te verbergen. Maar hij blijft maar zeggen dat hij mijn beginnend buikje heel mooi vind. Ik zeg dan; Jaja! Dat zeg ja alleen maar omdat je met me naar bed wil. Straks ben ik een olifant die geeneens meer normaal kan lopen...

Ook speelt de gedachte door me hoofd dat hij vreemd zou kunnen gaan... Hij moet me zelfs bellen als ie klaar is met werken, en naar huis komt.!!!:(

Ik weet dat dit gewoon tussen mijn oren zit, maar toch... Ik haat het.. Heb alleen maar negatieve gedachtens...

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Hormonen.... Heel leuk die krengen ;)

3. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Ik heb er ook last van! Normaal gesproken al een beetje want in mn vorige relaties kwam altijd vreemdgaan voor. En nu met de hormonen gaan mn gedachtes wel eens een beetje met de op de loop. Maar als ik realistisch nadenk weet ik dat t niet zo is...

Hormonen.... Monsters!

4. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hahaha zoooo herkenbaar, hier ook hoor, schaaaaatttt je vind me dik he???Nee je bent hartstikke mooi zwanger!Zie dat je me dik vind je je zegt het alleen anders! Enz enz.

Ach tis toch nooit goed, je weet wel dat ze het goed bedoelen maar inderdaad die r*thormonen verpesten dat weer grrrrrrr ;)

5. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ja echt he! En dan heb ik een mopper uurtje, geeft ie mij een complimentje... En dan zeg ik; Jaaa dat zeg je alleen maar omdat ik er nu om vraag. Uit jezelf zeg je het niet!!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihi! Heeeeel herkenbaar!!!!!!!

7. Joy13

Joy13 Bekend lid

21 sep 2013
    569
    6
    18
    Rijswijk..
    Haha die van mij zegt altijd hallo dikkie. Vandeweek waren we aan t shoppe zegtctie schat voor die laarzen zou ik nu maar niet meer kijken want daar pas je dalijk toch niet meer in met je plofkuiten hihi ik kan er wel om lachen weet dattie een grapje maakt

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Herkenbaar hoor, al probeer ik niets te verbergen voor hem. Hij is heel voorzichtig omdat het voelt alsof ik een enorme borstvergroting heb laten doen. Alleen voor hem erg nadelig dat mijn libido naar nul is gezakt ;)

Ik ben ook ontzettend snel geïrriteerd, hij moet daar soms wel om lachen :p

9. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Alles schiet hier het verkeerde keelgat in ;).....en dan ook nog erbij huilen..haha

10. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ja emoties schieten alle kanten op. Heel frustrerend. Pffff... Maar wij zijn toppers! Mooie zwangere vrouwen. We can do this.

Deel Deze Pagina