Hallo Dames , Ik heb even een vraagje , gister avond toen ik in bed lag helemaal plat op mijn rug voelde ik een harde bult in mijn buik het leek op een knie of elleboog zoiets alleen vraag ik me af of je dat met 18 weken zo duidelijk al kunt voelen mijn placenta ligt voor ik heb van de week wel de eerste schopjes gevoelt dus ik voel wel al leven van binnen... Toen ik erop ging duwen kreeg ik een harde schop terug en verdween de bult. Toen ik net even op de bank lag helemaal plat kwam er precies op dezelfde plek een harde bult en de rest van mijn buik is helemaal zacht !! Ik hoop dat er hier iemand ook ervaring mee heeft en of het normaal is?!
Dat heb ik ook wel eens , dan voel ik ook van binnen echt iets drukken een soort van. en dat is toch echt die kleine die ergens lekker tegenaan aan het duwen is.. ik ben wel een paar weken verder dan jou maar misschien heb jij het gewoon eerder?
Ja het duwt het echt omhoog en wordt dan helemaal hard het was erg leuk ik terug duwen en toen schopte die terug beetje spelen met je baby ... hoe ver ben jij ? Ja ik voelde tot dinsdag nog helemaal niks en ineens is het een drukte daar beneden zo speciaal !
Haha, dat had ik dinsdagavond in bed. Vorig weekend eerste keer gevoeld 2 avonden als ik op me rug lag met handen op me buik en dinsdagavond probeerde ik het weer en het duurde nog al en opeens kreeg ik toch een stoot, haha! Schrok me een hoedje
Ik heb altijd een strakke buik gehad ivm paardrijden en andere sporten... Dit is mijn eerste kind, ik voel haar al vanaf 15 weken... Verloskundige zegt dat het heel vroeg is, maar dat het zeker wel kan... Het gevoel was te omschrijven van een zeepbelletje dat springt...
ik ben 23 weken ja leuk he opeens voel je zoveel daarbinnen! deze week heeft mn vriend de baby voor het eerst gevoeld, ik ben benieuwd wanneer je echt mn buik gaat zien bewegen!
Ik heb dat ook! Zo'n harde bal die dan ineens tevoorschuin komt. Vaak voel ik hem dan ook echt "schuiven" en kan ik al van te voren zeggen...er komen nu schopjes aan! En ik kan ook zeggen wanneer er niks meer komt. Ik voelde hem ook al voor de 16 weken. Toen twijfelde ik er nog wel aan, maar de echoscopiste zei mij toen dat het zeker heel goed kan. Nu dus 19 weken ver, en ja nu is er geen twijfel meer mogelijk hoor. Ik zie het aan de buitenkant ook bewegen als hij een schopjes geeft. En vanaf nu voel ik de schopjes ook verspreid over mijn onderbuik. Eerst was het meestal op 1 plek.