In de wolken ♡

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door metans, 30 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Sjongejonge wat was ik zenuwachtig deze weken. Ik wist niet dat een mens zoveel kon denken, voelen, kon wel eindeloos gillen. Na 5 miskramen 3 weken terug een positief echo gehad van een klein stukje van 6 weken. Ondertussen vanwege bloedverlies weer in het ziekenhuis geweest, niks aan de hand. 2 weken later terugkomen. Wat een rollercoaster. Gaat het goed, gaat het niet goed. Hebben we geluk? Tuurlijk hebben we geen geluk. Zullen we ooit ouders worden, nee gaan we nooit worden. Wat een irritante stem in je hoofd. Maar... Vandaag, 30 min later dan de afspraak was mijn 2de echo. Het zweet brak me uit, me hoofd deed zeer, ik kon niet meer nadenken, me hart zat ergens in me hersenpan... en.. de echo was goed! Ik heb het hartje gezien en gehoord! Wat een mooi moment. Nu ben ik ongeveer 9 weekjes. Zal ik nu maar een klein beetje te gaan proberen genieten? 17 december heb ik mijn termijnecho. Zal dit lief kindje dan echt ons kindje mogen worden!? Voor nu zijn we in de wolken.

Bijgevoegde bestanden:

2. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Wow, wat een spanning! En wat ongelooflijk goed dat de echo goed was! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

metans vindt dit leuk.
  3. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Wauuuw geweldig! Gefeliciteerd!!

metans vindt dit leuk.
  4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Wat super fijn! Gefeliciteerd!
    En die onzekerheid zal zo nu en dan de kop op steken. Het is niet raar dat je niet altijd vertrouwen hebt in je lijf na wat je hebt meegemaakt, dus neem jezelf dat niet kwalijk :).

metans vindt dit leuk.
  5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat super dat de echo goed was!

metans vindt dit leuk.
  6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Supergoed nieuws! Gefeliciteerd!

metans vindt dit leuk.
  7. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    5 miskramen... en dan zoveel stress nu alweer. Wat fijn dat alles goed gaat zeg. Gefeliciteerd!

metans vindt dit leuk.
  8. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Ja.. maar! Heb me toen laten onderzoeken en daar kwam uit dat ik het stofje progesteron tekort kwam daar slik ik nu 3 maal daags medicatie voor

9. Kenikela

Kenikela Actief lid

8 okt 2016
    143
    121
    43
    Vrouw
    Wat een opluchting dat het goed was!
    Ik vond het ook heel spannend ook al heb ik 1 miskraam maar gehad. Op naar de magische 3 maanden!

metans vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina