Standaard Placenta previa Heeft iemand hier ervaring met een laagliggende placenta? Ik heb zelf de diagnose gekregen met 15 weken zwangerschap en sindsdien is er nog geen dag voorbij gegaan zonder bloedverlies. Ik heb ook elke avond enorme krampen doordat mijn baarmoeder constant geprikkeld wordt. Ik ben nu 20 weken en lig momenteel in het ziekenhuis omdat de pijn erger werd. Ik heb heel veel schrik voor wat er nog gaat gebeuren en hoop dat het bloedverlies ooit eens zal stoppen. Ik hoop dat ze nog even in mijn buik blijft zitten. De dagen gaan zo enorm traag en die pijn elke avond/nacht begint serieus door te wegen. Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat reageren Snel reageren op dit bericht
Hoi Elkebr, ik begreep het uit je eerdere bericht, wat heftig voor je dat je ook bent opgenomen. Hoe gaat het intussen? De meeste zwangerschappen met een placenta preavia gaan uiteindelijk goed, zelfs als je er voor opgenomen bent (geweest). Of het bloedverlies nog een keer stopt, kan ik je niet zeggen. Sommige vrouwen houden toch de hele zwangerschap bloedverlies. Wat op zich niet erg is, als het daarbij blijft. Maar als je inderdaad pijn krijgt, moet je goed in de gaten worden gehouden. Het zal een spannende zwangerschap blijven, maar je kunt ook zeker nog in rustigere tijden komen. Sterkte! Groeten Brigitte