Ik vind het zo moeilijk, net 6 weken zwanger en wil het nog echt niet bekend maken. Maar hoe houden jullie het geheim? Ik ga vanavond tapas eten met vrienden. Dan mag je toch heel veel niet? Geen wijntje er bij en dan oom veel dingen niet eten. Pff ik maak me er best druk om haha Volgende week gaan we een weekend weg met andere vrienden groep. Dan is het nog veel lastiger. Wie heeft er tips??
Ja neem je toch een colaatje? En als ze vragen waarom neem jij geen wijn zeg je gewoon geen trek in...en tapas mag je gewoon eten...
of je hebt een lichte hoofdpijn en als je alcohol drinkt word dit verergerd dus dat heb je liever niet
Mdat er in tapas zoveel knoflook in zit heb je gewoon enorme dorst dus drink je cola of spa rood. Wijn drinkt niet zo makkelijk en snel weg
Tapas is toch ook medium gebakken vleesstukjes, zalm vaak bij die van ons. Dat mag toch ook niet. Of vlees in wijnsausje ofzo? Geen wijn zeg ik wel hoofdpijn. Voor een avondje kan dat. Maar een heel weekend weg vind ik dat lastig
Ik snap de ik drink geen alcohol smoesen nooit. Ik hoef nooit een reden te geven waarom ik niet drink. Nooit aan me gevraagd. En qua voeding, lees je even een beetje in. Geen rauw vlees (parmaham oid mag weer wel), geen rauwmelkse kazen (worden bijnaniet verkocht in NL) en verder zijn er geen beperkingen volgens mij....
Ik vind het altijd erg doorbakken, droog zelfs Zalm kun je gewoon eten, is toch warm? Gehaktballetjes in tomatensaus Kipdingetjes Alle groente gerechtjes Het rauwe/koude vlees zou ik ff laten staan omdat je niet weet hoe of wat. Wijnsaus mag ook want alcohol is allang verdampt.
Oh dankjullie wel. Ik dacht al veel te moeilijk dus in medium stukjes vlees. Ik dacht echt in alcohol sausjes gebakken vlees dat dat niet mocht. Misschien niet te moeilijk denken dus haha
Ik gaf vaak als alcohol smoes ik zit aan een antibioticakuur... En anders nam ik gewoon wat anders .. Je hoeft idd niet altijd een excuus te hebben En ik keek uit met vlees, maar verder mag je best een hoop hoor.. Have fun !
Wilde het net zeggen maar kimmie was me voor! Je hebt blaasontsteking ofzoiet en daarvoor antibiotica. Dan mag je geen alcohol. Je kunt ook nog verkondigen dat je moslim bent geworden of iets anders Maar denk dat ze daar niet intrappen...