Ramzi theorie; wie kent het?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door NLJH, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hi meiden!

    Wij hebben net onze eerste echo gehad, en alles was/leek gelukkig goede inclusief een (snel) kloppend hartje, dus wij mogen nu écht zeggen dat we zwanger zijn van ons 2de wondertje :D! Volgens de echo nu precies 8 weken.

    Ik heb op internet het een en ander gelezen over de “ramzi theorie”, wie van jullie is hier bekend mee en kan wellicht wat aflezen aan onze echo<3
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

  3. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ahh dankjewel!

    Hmm ik ging het vergelijken bij onze eerste, en daar leek het wel te kloppen, maar vast “toeval” dan haha ;)!
     
  4. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Ik ben geen wonder in echo's bekijken. Ramzi ken ik ook niet.. Maar het lijkt in mijn amateursogen dat er 2 baby's te zien zijn?:eek::oops: of zie ik dat echt helemaal fout. Rechts naast de baby
     
  5. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ohhhh nou volgens de echoscopiste toch echt duidelijk één haha... dus daar ga ik dan maar vanuit haha! Heb het expliciet gevraagd :eek::rolleyes:
     
  6. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Daarom zei ik ook amateursogen haha. Maja vind het wel zo lijken!
     
    NLJH vindt dit leuk.
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Is t dooierzakje toch?
     
  8. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Pff geen idee, kan het zelf slecht “aflezen”. Ze heeft het vertelt wat waar zat, maar niet onthouden:eek: Alleen het kloppende hartje goed in me opgenomen :D
     
  9. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Bij mij klopte de theorie, maar het is natuurlijk altijd ongeveer 50 % kans dat het klopt :rolleyes::roflmao:
     
  10. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hahaha! Nou ik had twee FB groepen gevonden met “ramzi experts” op de ene groep kwam 3 x meisje, 1x jongen, en op die andere was het antwoord 2x jongen. Dus ja betrouwbaar lijken me die groepen ook niet, en inderdaad 50/50:D.

    Afwachten tot we een NUB op de echo hebben:rolleyes:
     
    margarethd vindt dit leuk.
  11. PreciousBaby

    PreciousBaby Actief lid

    29 jan 2019
    164
    242
    43
    Vrouw
    Ik had een echo geplaatst op fb in een groep van Ramzi theorie en ze zeiden allemaal meisje. Ik was toej 7 weken. Het bleek te kloppen. Of ze het echt konden zien of dat het een gok was dat weet ik niet maar was wel leuk dat ze het goed hadden.
     
    NLJH vindt dit leuk.
  12. Mommyofthree

    12 feb 2019
    65
    24
    8
    Vrouw
    Ik zat met dat termijn ook veel rond te googlen naar Ramzi theorie en de personen die een gokje hadden gewaagd hadden het allemaal goed... een jongen! Geen idee of dit toeval was natuurlijk :p
     
    NLJH vindt dit leuk.
  13. NLJH

    NLJH Bekend lid

    11 nov 2014
    686
    42
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Haha grappig om te lezen! Het geval is echter dat het bij mij qua uitkomsten 50/50 was bij de ramzi voorspellers dus een deel zal het sowieso goed hebben:D
     

Deel Deze Pagina