placenta previa totalis met 13 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambie, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Wie had ook vroeg in de zwangerschap een placenta previa totalis en is het later goed gekomen? Ik had met 10 weken de placenta precies voor de baarmoedermond liggen, en vandaag met de combinatietest weer, dus niet een stukje maar mijn baarmoedermond ligt precies onder het midden van mijn placenta..

Volgende week vrijdag moet ik naar de gyn, moet ik dan nog specifieke dingen vragen? Bv wel of geen sex hebben of zoiets?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had t ook, met 20 wkn nog.
    vorige week met 30 wkn een echo gehad en hij was helemaal verschoven, dus niks meer aan de hand.
    ik heb ook gewoon alles gedaan. nergens geen last van gehad!
    in de meeste gevallen verschuift ie zodra je buik goed gaat groeien. je hebt dus nog alle tijd!

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja hier ook gehad maar is vanzelf goed gekomen en net zoals Tresje alles gedaan.

4. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Bij 10 weken had ik dat ook, met veel bloedingen tot gevolg. Bij 20 weken echo lag hij nog wel erg laag, maar niet meer voor de uitgang gelukkig.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik had het ook maar heb vorige week een echo gehad en hij is helemaal omhoog meegegroeid dus niks meer aan de hand :)

6. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    en hoeveel cm (afstand) hebben/hadden jullie het voor de baarmoedermond liggen

Deel Deze Pagina