Placenta rest in baarmoeder ervaringen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bulakgirl, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Donderdag ben ik bevallen van een prachtige zoon, maar gisteren kreeg ik ineens heftige koorts en buikpijn! :( ik lig nu in het ziekenhuis en ze verdenken een placenta rest in de baarmoeder als schuldige... Straks word ik daar als t goed is van gecurreteerd en ik ben op zoek naar ervaringen... Had je veel pijn nog na afloop? Hoe lang duurde het voor je hersteld was etc?

2. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hey Bulakgirl,

Ik heb het ook gehad. Ik heb naderhand geen pijn gehad, en dat terwijl volgens de gynaecoloog de rest nog heel erg vast zat. Ik voelde me de dag daarna direct goed, veel beter dan in tijden, want ik was eindelijk van die pijn af. Ik hoop dat jouw ervaring op de mijne gaat lijken! Dan ben je er straks vanaf!

Succes!

3. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Oh fijn! Bedankt voor je gerust stelling!!

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    De ingreep zelf viel idd reuze mee! :) en naderhand enkel een beetje een beurs gevoel gehad, maar dat was heel goed te doen! :) enige nadeel vond ik dat ik een ruggenprik kreeg die de eerste meneer na 4x prikken nog niet lukte en meneer 2 ook 2x nodig had! Nu heb ik dus last van hoofdpijn door die prikken.... Ze zeggen dat het met max 2(!!) weken weg zou moeten zijn... Zo niet moet er weer een bloedpatch gezet worden (weet terug naar t ziekenhuis) pfff ben er een beetje klaar mee! ;)

5. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje Bulakgirl wat vervelend van die ruggenprik! Ik heb een curretage in twee verschillende ziekenhuizen gehad, beide keren met een roesje...

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    He wat naar, en dan ook nog de ruggeprik die niet lukte :(.

Had het beter niet kunnen lezen want ik lig nu te wachten tot ik gehaald wordt om een placentarest te laten verwijderen, met ruggeprik ;)

7. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Oh oops... Hoe is t gegaan madelein?

8. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Goed gelukkig :D
    Valt me wel tegen hoe ik me nu voel. Was net weer een beetje fit aan het worden na m'n keizersnee en lang plat liggen tijdens de zw. Even weekje rustig aan maar!
    En hoe is het met jou?

9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Wat ontzettend vervelend dat je en een ks en een placenta rest had zeg! :(

Hier gaat het goed gelukkig... Ben alweer aan het wandelen! Elke dag zo'n 2 km :)

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja .. Foutje van de Gyn. Ach ja, had ik maar niet om 3.00 moeten bevallen ;)

Wat goed!! Super! Lekker genieten van de kleine :)

Deel Deze Pagina