Scan schildklier

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Daantje26, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Ben inmiddels naar de internist geweest met een te snelle schildklier!!
    Twee jaar geleden een trage schildklier.
    Ze heeft gevoeld en denkt aan een ontsteking na de zwangerschap, toch wilt ze een scan van de schildklier om dingen uit te sluiten.
    Ook hebben ze nogmaals bloed geprikt.

Ik haal de engste scenario's in me hoofd !! Wie heeft dit ook meegemaakt en kan me gerust stellen ?

Zullen de uitslagen ook al verstuurd worden naar de huisarts, moet over twee weken pas naar de internist. Misschien kan ik zelf vast de waardes checken ??

2. Poema19

Poema19 Actief lid

16 nov 2014
    157
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Daantje26,

Weet sinds kort ook dat ik een te snel werkende schildklier heb door middel van bloedprikken. Mijn huisarts schrok van de waarde en na verder onderzoek in het lab bleek dat ik ook antistoffen aanmaak. Dit zou kunnen wijzen op een bepaalde auto imuunziekte.

Ik word nu opgeroepen door de internist, en ik zie daar best tegen op. Niet zozeer de diagnose, maar meer de behandelingen. Manlief en ik willen graag een tweede kindje, maar met alle behandelingen zal ik 6 maanden tot een jaar op zijn minst moeten wachten met proberen zwanger te worden.

Ik herken je zorgen. Toch denk ik dat je je niet al te druk hoeft te maken om iets ernstigs, anders had de internist je niet weg gestuurd en zo lang laten wachten op de uitslag.

Sterkte!

Deel Deze Pagina