Morgen heb ik mijn 2e 20 weken echo....vorige keer was het niet echt fijn....Gelukkig was alles wat de echoscopist kon zien, goed maar ze kon niet alles zien en ze leek er ook niet echt veel zin in te hebben. Ze vertelde niks en ging haar lijstje afvinken..... Heb vorige week toen de hele dag zitten huilen, van de spanningen en de teleurstelling..... had geen vertrouwen in haar dus morgen hebben we de echo bij iemand anders, hopelijk iemand die wel met mensen kan omgaan en hopelijk ook het eea uitlegd. Natuurlijk hoop ik dat de vorige echoscopist het allemaal goed zag en dat alles goed is met ons meisje, en dat de dingen die ze niet zag ook goed zijn...... Hoop iig. dat het morgen allemaal duidelijk wordt......en hoop hier morgen mooie fotootjes te kunnen plaatsen...we zijn om 14:15 aan de beurt.
Ik hoop met je mee! Maar: vragen als er onduidelijkheden zijn! Vraag om uitleg want anders blijf je dit gevoel houden... hoop dat je morgen een super mooie echo krijgt!!! En nu naar bed! Deste eerder is het morgen
Poeeffffffff....zit me hier toch te zuchten en te steunen...nog een klein half uur en dan rijden we aan...ben zooo zenuwachtig....duimerdeduimduim..... confidence, veel succes en plezier...laat je even weten hoe het is geweest?
Succes meis, ik hoop ook met jullie mee op een hele goede echo!! Hoe was het?? we zijn heel benieuwd natuurlijk..
JOEEHOEEE gelukkig was alles goed! We hadden nu iemand anders, en heeft alles geweldig goed uitgelegd en gelukkig is ons beebje helemaal gezond ....ook is het nogsteeds een meid :d ook wel leuk om te weten..... Ben helemaal blij hebben ook mooie echofoto's meegekregen onze dag kan niet meer stuk....ons mooie prinsesje weer gezien!
Lekker meid, kan me voorstellen dat je weer helemaal in de zevende hemel bent, mag ook wel ! Alles is goed met die kleine lekker van dr gaan genieten .
Hey Aura, fijn dat alles goed was. Bij ons was ook alles goed alleen was de kleine een beetje eigenwijs en liet niet alles van het hartje zien. Dus a.s. vrijdag weer terug. Maar ook ik ben helemaal blij en in de wolken.
hey Aura, gelukkig was alles goed! En beter dat je iemand anders hebt idd! Anders gewoon wat van zeggen! Geniet er lekker van!! liefsss suzanne