Hoi meiden, Ben benieuwd naar jullie reacties, wat denken jullie, is dit een jongetje of een meisje? Het is een 22-weken-echo. Groetjes Shams
heb je ook een echo van tussen de 12 en 14 weken (en-profiel dus vanaf de zijkant van de baby waarbij je het hoofd en de stuit/beentjes in 1 geheel ziet?)
Meisje ?! ik kreeg een uitleg dat bij een meisje je een soort van hamburgertje ziet van onderen en die laatste foto als ik het goed zie dan zie ik een hamburgertje zoals ik ook bij mijn dochtertje zag ...
Als ik het vergelijk met die van mijn zoontje denk ik toch echt een meisje... Bij die van hem zie je echt een pielie...hahaha! Maar het kan best zijn dat het bij jouw kindje nog niet goed zichtbaar is! ZIe de foto van de echo van mn zoontje, zn piemeltje zit tussen de beentje en je ziet daar ook nog een stuk navelstreng naast. Deze is overigens met 18 weken:
Sorry maar heb nog even naar die laatste foto zitten turen en weet eigenlijk voor 75% zeker een jongen. ik zie nl. wel twee balletjes....kunnen ook schaamlipjes zijn maar ik zie geen hamburgertje zeg maar maar echt 2 bollingkjes en daar tussenin lijk ik een schaduw te zien van een piellie.
Hoi, Dank voor jullie reacties. Ik heb geen NUB-foto. Heb echo's gehad met 18, 19 en 22 weken en de gynaecoloog heeft mij 3 keer verteld dat het 100 Procent een meisje is. Grappig dat zoveel denken dat het een jongetje is. Ik hoop dat hij gelijk heeft, want ik ben al mama van 3 jongetjes. Op een ander forum waar ik dezelfde foto's plaatste denkt iedereen een meisje te zien trouwens. Groetjes Shams
Ik zeg ook een meisje....3 streepjes te zien op eerste foto.... Ik krijg zelf ook een meisje, heb nu 2 echo`s gehad die dit bevestigen, en zag zelf ook steeds die 3 streepjes.. Heb de foto wel in mijn album staan.
ik denk een jongen. precies zo zag de dvd van mijn zoon eruit. overigens dachten wij ook dat het een meisje was. maar meestal hebben ze het wel goed. de kans dat ik ernaast zit is groter.