Hoi allen, 9 juni heb ik een terugplaatsing gekregen, het betrof een 7 daagse blasto 23 juni geprezen met een positieve test. En nu vraag ik me af... In theorie zou ik nu in vier weken zwanger zijn. Maar de blasto was ook een week oud voor de terugplaatsing. Betekend dit dan dat je een week verder bent? Iemand ervaring?
Gefeliciteerd! Ben zelf ook zwanger van een blasto cryo Volgens mij staat op de site van Freya een handige rekentool waarmee je dit kunt uitrekenen.
Thnx! Die zegt dat ik bijna 6 weken ben! , had het aan het amc gevraagd. De verpleegkundige wist het niet Jij ook gefeliciteerd !
Tnx. Terugplaatsing was op valentijnsdag, wel een grappig idee. Ik moet zeggen dat ik niet zo veel geloof had in cryo's, maar daar ben ik dus op teruggekomen
Ja herkenbaar! Ik had er ook weinig vertrouwen in, en zag het als een soort bonus poging! Valentijnsdag mooi zeg! Tja... Ben over het algemeen niet zo te spreken over het verpleegkundig personeel daar hoor...
Ook een meisje dus, Miekiej. Leuk hoor! En onze meisjes zijn alledrie (mijn oudste ook) made in Düsseldorf!