Hoi dames, Op 23 mei heb ik een terugplaatsing gehad van een verse embryo. Op 4 juni mocht ik testen en deze was licht positief. Echter begon ik s moddags bloed te verliezen wat 5 dagen duurde en gewoon leek op een menstruatie (zonder krampen echter dat heb ik anders ook niet). Afgelopen maandag bloed geprikt op hcg en kreeg vandaag de uitslag 27. Dit is in mijn ogen veeeeel te laag en heb dan ook het ziekenhuis gebeld voor een echo. Deze heb ik morgen. Ik heb er zelf geen goed gevoel over daar ik m'n hcg gewoon veel te laag vind. Zijn er hier vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt? Gr Kirsten
Ja,dat is idd heel laag.De combinatie met het bloedverlies,stemt mij niet positief.Ik zal voor je duimen,maar realistisch gezien is de kans dat het om een goede zwangerschap gaat echt nihil.En ik wil je geen valse hoop geven.
Nee heb zelf ook geen hoop eigenlijk meer had alleen misschien wat meer positieve of negatieve verhalen willen horen
Ik denk dat een aantal keren hcg laten bepalen om te zien of het goed oploopt zinvoller is dan een echo. Op deze termijn valt er weinig tot niets te zien.
Ik ben met HCG van 28 (circa 10-14 dagen overtijd) naar huis gestuurd om miskraam af te wachten. Deze kwam 3 dagen later op gang. Mijn testjes liepen af, HCG was dus wel hoger geweest, maar was vrijwel meteen mis gegaan en al weer aan het dalen. Je zou nu dus 5 wkn of zo moeten zijn? Dan lijkt mij 27 ook echt te laag, zeker ook als je (langdurig) bloedverlies hebt gehad. Veel sterkte.
Wat vervelend ook voor jou! Ja klopt nu ongeveer 5 weken zoiets. Het vreemde is echter dat ondanks bloedverlies m'n testjes wel opliepen dat snap ik dus niet. M'n test van deze week is duidelijker als die van vorige week dat is wat me dus ook zo onzeker maakt.
2 jaar geleden had ik ongeveer hetzelfe verhaal al jou. Op Nod geen positieve test en kreeg daarna gewoon mijn menstruatie (dacht ik) maar na 5 dagen bleven de symptomen van zwanger zijn dus getest en positief! Ik bleef echter kleine beetjes bloed verliezen. Rond 7 weken echo en lege baarmoeder. Hcg geprikt en na een week bleek deze nog door te stijgen (maar op 8 weken ondertussen maar iets in de 400... Bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.