Ik hoor veel dames over deze klachten hebben zelfs vroeg in de zwangerschap. Ik heb nergens last van geen harde buiken indalingsween voorween.weet niet hoe het voelt blij genoeg natuurlijk. Meer dames die dit niet hebben of niet hebben gehad. Ik doe alles nog zelf huishouden boodschappen kan nog alles.heel lang lopen zonder ergens last van te krijgen savons.
Zelf wel toen ik nog werkte veel harde buiken gehad. maar voorweeen niet. tot vannacht! waren wel pijnlijk. maar ben ook vandaag uitgerekend! verder doe ik nu ook nog alles in huishouden en boodschappen. fietsen doe ik op t moment niet vanwege de gladde wegen, anders was ik allang op mijn fiets geklommen
Hier ook absoluut geen last van indaling, voorweeen of gerommel.. Maar wat niet is kan nog komen! Afgelopen maandag wel te horen gekregen dat hij al aant zakken was. Is het zo dat je minder snel 'ontsluit' als je kindje nog niet helemaal is ingedaald? (Volgens mij niet, maar vroeg het me toch af)
Ya dat vroeg ik me dus ook af maar wel erens geleZen dat vroeg indalen nix zegt over vroev bevallen of laat indalen nix zegt over te laat bevallen. Omdat ik hier niets voel twijfel ik wel soma of he laat gaat beginnen
Ik heb ook nergens last van. Bij de eerste ook niet echt last van gehad. Maargoed wat niet is kan altijd nog nog komen.
Beebje is ingedaald, voelde wel eens een druk etc van onder of een steek. Wel eens harde buiken als ik te veel heb gedaan. Nog geen voorweeen gehad. Maar wel BI dus dat is ook niks en kan ook weinig.
Bij de eerste ook nergens geen last van gehad.. Had zelfs nog eindhoven glow gelopen de dag ervoor dezelfde dag nog bij ikea geweest.. Savonds braken mijn vliezen met 40+3...nu heb ik wel af en toe pijnlijke kramp.. En het gevoeld dst ie aan het zakken is.. Wat een pijnlijke druk op mijn bekken geeft.. Neem het ervan zou ik zeggen
Ik heb met bijna 36 weken ook nog geen last van de zware laatste loodjes. Beebje is al wel ver ingedaald. Ach ja, geluk tot nu toe denk ik. Maar ik juich nog niet te hard...kan nog komen natuurlijk.
Ja moeilijk voor de dames die er wel last van hebben volgens mij is die hier nog niet echt ingedaald voel ook geen druk onderin of iets tussen me benen hoe ze dat omschrijven.