32 weken zwanger veel last van onderrug en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyboy2013, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyboy2013

14 jan 2013
    26
    0
    0
    #1 babyboy2013, 22 jan 2013
    Laatst bewerkt: 22 jan 2013
    Ik ben nu bona 33 weken zwanger (donderdag)
    En ik heb heel veel last van mijn onderrug en pijnlijke harde buiken wat kan dit betekenen? Ook is ons mannetje al ingedaald en heb ik ook een enorme druk van onder..

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Dat zijn gewone voorweeen, kan ook door indaling komen! Pijnlijke harde buiken had ik al vanaf 20 weken gelukkig pas op 39 weken bevallen. Harde buiken zijn gewoon een voorbereiding op bevalling die komt.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik ben 33 weken en heb hier ook last van. Ze doen niet echt veel pijn, eerder een gevoel van maandstonden hebben en ongemakkelijk hard gevoel, kan het niet uitleggen.

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja hier ook last van.
    Afgelopen maandag moest ik op controle bij de vk was toen precies 25 wkn en heb ik dat ook aangegeven dat ik ongi gevoel heb en krampjes en ze zei dat het erbij hoort zolang het maar niet meer als 4 x per uur is, was het niet erg en idd een voorbereiding op de bevalling

Maar als je het niet vertrouwd gwn de vk bellen hoor!

5. babyboy2013

14 jan 2013
    26
    0
    0
    Ik heb idd maar even de gynecaloog gebeld want sta in het zkh onder controle.. En helaas ben opgenomen want ons manneke wil eruit.. Die harde buike ware toch weeën.. Krijg nu weeenremmers en spuitjes voor longrijping en nu is maar hope en afwachten dat hij toch voorlopig nog blijft zitten

6. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Ik hoop voor je dat hij voorlopig nog even blijft zitten, veel sterkte!

7. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    ah jakkes, ik ben inmiddels weer thuis, maar ben ook een aantal dagen opgenomen geweest vanwege weeën.. ook remmers en longrijpings prikken gehad. als je behoefte hebt mag je me altijd bpen! sterkte en hoop dat de kleine man nog even lekker blijft zitten waar die zit.

Deel Deze Pagina