Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen, maar mijn gewicht staat nu al 3,5 week stil. Herkent iemand dit? Ik dacht dat ik nu juist het meeste aan zou komen hihi
Geen zorgen zolang je baby goed groeit! Ik sta al 2 maanden stil op 11 kilo (vandaag precies 40 weken zwanger). Eigenlijk sinds kerst al weinig meer aangekomen maar wel flinke buik gekregen. Merkte het ook aan mijn kleding. Was dus heel wisselend bij mij!
Ik was met 36 weken in totaal 1 kilo aangekomen.. Mijn meisje is goed gegroeid en heel gezond. (geboren met 36+3) Zolang je je gezond voelt en je kind groeit zou ik geen zorgen maken
Tussen week 24 en 30 ben ik maar een kilo aangekomen. Ik vond het ook gek, maar heb het aardig ingehaald
Tussen 22-30 weken ben ik het meest aangekomen. Ben veel blijven bewegen, zelfs vorige week 39 weken zwanger) nog 10 km gefietst.
Toevallig heb ik hetzelfde bij mijn enige SUA-zwangerschap van de drie. Kindje is klein, maar groeit volgens eigen curve. Vanaf 28 weken kwam ik pas aan. Nu 35 weken en 5 kilo erbij.