Hey Trees, Ik dacht me dat al te herinneren, dat de bloedverdunners juist waren voorgeschreven ten bate van de zwangerschap. Rot dat dit nu weer deze stress geeft. Ik hoop dat het een beetje lukt om rust te pakken, en afleiding te zoeken tegen de stress. Ik hoop snel goed nieuws te lezen dat er een goed evenwicht is gevonden in verband met de bloedverdunners en stollingsfactor! En natuurlijk dat de placenta wat verschuift. Yep, het kan hier ieder moment beginnen. Maar ik heb het idee dat ik de keizersnededatum gewoon ga halen. Die is begin februari in verband met de rijping van de longetjes van de kindjes. Nog even doorbijten dus. Dank je!
Hoi Trees, Wilde nog even zeggen dat ik vanaf 18 weken al ben gestopt met werken in verband met veel te veel harde buiken. Dus dan is rust nemen wel veel gemakkelijker groetjes, josie
Kan me jouw onzekerheid heel goed voorstellen en zeker ook omdat je een bloedstollings probleem hebt. Je wilt je natuurlijk op alles voorbereiden en dit is moeilijk omdat je het niet in de hand hebt. De ene loopt heel de zwangerschap met een voorliggende placenta en krijgt geen 1 bloeding en de ander krijgt de ene bloeding na de ander en de hoeveelheid is ook per persoon verschillend en ligt haast heel de zwangerschap in het ziekenhuis. Probeer je niet te druk te maken en lees vooral geen horror verhalen op internet...stress kan ook een bloeding veroorzaken. Idd positieve verhalen doen goed!! Hoop dat je ondanks deze tegenslag toch kan genieten van je zwangerschap. Suc6.
hoi trees ook bij mij ligt de placenta aan de achter kant en voor de baarmoedermond ik ben 14 weken zwanger en heb nn drie keer een bloeding gehad dat is behoorlijk schrikken maar voor de baby kan dit geen kwaad mijn verloskundige zei dat je gewoon heel rustig moet blijven en hopen dat hij met de baarmoeder mee omhoog gaat maar ik kan me je zorgen heel goed voorstellen ik heb ze natuurlijk ook schrik niet te erg van bloedverlies als het zonder kramp is gaat alles nog goed
Hoi Trees, Ik ben bevallen middels een keizersnede doordat de placenta voor de bmm lag. Ik zal je kort mijn verhaal vertellen. Bij 29 weken kreeg ik een heftige bloeding. Alsof ik in mij broek aan het plassen was. Bleek dus door de placenta te komen. Ik heb toen 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Vanaf toen rustig aan doen en niet meer werken. Na 2 dagen weer een bloeding en weer naar het ziekenhuis. Gelukkig was het daarna 4 weken rustig. Maar helaas, na die 4 weken was het 3 weken lang elke week weer raak. En niet zo een beetje bloed, maar kraamverbanden vol. De laatste keer was met 35 weken en toen werd er een spoedkeizersnede uitgevoerd omdat ik te veel bloed had verloren. Ik wil je absoluut niet bang maken maar wil wel laten weten wat er kan gebeuren. Sommigen hebben na een paar bloedingen nergens meer last van. Ik had de pech dat het alleen maar erger werd. Maar als je nog in een te vroeg stadium bent voor een keizersnede dan doen ze van alles om het te rekken hoor. Desnoods door bloedtransfusies etcetera. En na 1 bloeding hoeft het niet meteen gevaarlijk voor jou te zijn. Het is natuurlijk wel erger door de bloedverdunners maar als je snel in het ziekenhuis kunt zijn dan letten ze vanaf dan op je. Ik hoop voor je dat de placenta optrekt en dat je er geen last (meer) van hebt.