Wij hebben de bovengenoemde echo ook gedaan. Maar jeetje we zien nu al dat die kleine op haar vader lijkt. Ze heeft precies zijn lippen en neus. Wie kon dat ook zien met de echo's . Ohja en diegene die de echo maakte die zei, lees: ik werk al 13 jaar hier en doe elke dag meerdere echo's, maar heb nog nooit een kindje gezien die haar ogen wagenwijd open heeft. Echt leuk om te horen. Wil graag een foto bij toevoegen, maar ik weet helaas niet hoe. Heb het al gevonden. Liefs, Mariam
Wat leuk! Hier hetzelfde verhaal! Kleine man heeft echt lippen, neus en gezichtscontouren van papa. Vond het zelf ook heel duidelijk te zien op de 3d-echo dat het echt een manneke is dat op papa lijkt!
Wij hadden op de 4d echo filmpje dat me dochter opeens Boos keek en toen leek ze precies op der vader hihi zo bijzonder! Nu nogsteeds 1gezicht met papa. Eind ja mogen we naar onze 2de wonder Kijken zie er echt zo naar uit ben enprm nieuwsgierig. Zal hij op zijn zus lijken.
Bij mn kids was het ook goed te zien! Heel bizar! Haha! Ik wil begin januari en 3d/4d laten maken bij dit kindje, ben benieuwd of ze op haar zussen en broer lijkt haha
Mooie echo foto! Leuk om te zien die open oogjes! Mijn man heeft nogal dikke lippen en het eerste wat de echoscopiste zei was: goh, ik zie een paar mooie volle lippen!! Wat hebben mijn moeder en ik gelachen! Maar ons kleintje heeft wel mijn neus!!! Kijk maar:
@ mirjam. Wat bizar zeg!! Ahahah leuke foto erg duidelijk ook! Die van mij lijkt echt zoveel op haar papa, je ziet niks terug van mezelf! @ ukjesmama heel veel plezier. Is altijd leuk zo een pretecho!