Hallo dames. Wellicht kunnen jullie mij helpen.. Ik ben 9.5 week zwanger en ik heb sinds een week bijna dagelijks een "roze bloeding" maar het is steeds maar een heel klein beetje en dan stopt t weer het lijkt meer een gesprongen adertje, maar of dat kan zomaar zonder reden steeds.... maak me ondanks dat ik met 8+0 / 8+4 /8+6 ivm grotere bloeding toch steeds perfecte echo's had ongerust . HEt is geen grote bloeding of dergelijk en het is eigenlijk alleen maar inwendig dus vandaar dat ik niet aan de noodbel hang. ik heb maandag de intake dus ik hoop dat ze dan nog eff kijken of luisteren, gewoon ter geruststelling..... Zijn er meer vrouwen die dit herkennen en waarbij alles gewoon goed was???
Hoi Chelleke Ik heb ook dagelijks roze/bruinverlies, nu al 2 weken. Echo's zijn elke keer goed en in de baarmoeder niks te zien. Dinsdag weer een echo maar verwacht niet dat het veranderd is. Nu kan ik ook wel moeiiljk naar de wc dus verwacht dat het daar beetje vanaf komt. Hopelijk kun je maandag weer een beetje gerustgesteld worden.
Ik heb bij beide zwangerschappen 13 weken lang elke dag bloedverlies gehad!!! Beide keren goed gekomen! Groetjes Ylona
Dames, Dat hoor ik graag.... ben ook wel enigszins gerust gesteld moet ik zeggen, maar goed het zien geeft denk ik toch de enige bevestiging... Bedankt voor jullie reacties... Zal morgen wel even laten weten of alles ok was.