Hallo allemaal.. Ik ben er achtergekomen.... ....Dat ehh, niet alleen mijn tepels donkerder zijn geworden, maarreee, ook mijn "schaamlippen" en het gebied rond m'n "anus" ! Ik vind het ordinair klinken allemaal, maar kan er geen andere verwoording voor vinden ! Nog meer mensen opgevallen ? Ben heel erg benieuwd.. En of het ook nog over gaat zeg maar ! -x-
is normaal meis, komt omdat het allemaal wat meer doorbloed is, je zal merken dat het straks niet alleen donkerder van kleur is maar ook meer opgezwollen. gaat wel weer weg. wees gerust
idd net wat angeleyes zegt. bij mij is het zo opgezwollen lijkt wel of ik er een goedgevoede kameel heb hangen hahaha. trekt idd na bevalling wel weer weg
Nou, heb er dus ook een spiegel bijgepakt.. Schrok me rot hahahaha! Maar goed, als het weer weg trekt vind ik het ok Want nu lijkt het net rosbief die over de datum is hahaha! En als het dan gaat zwellen is het helemaal niet om aan te zien Nou ja, we nemen het voor lief.. Wat we er allemaal voor over hebben -x-
hoort er inderdaad allemaal bij. bij mij is ook alles enorm opgezwollen. zelfs zo erg dat de sex er niet meer leuk door is :-s ik blijf me vast houden aan het idee dat dit allemaal tijdelijk is
ja hoor hier ook opgezwolle en paars/donker , en na sex word nog meer opgezwolle kan zelfs moelijk plassen dan bleggg nou ja weinig aan te doen zo te zien
Ja opgezwollen na sex heb ik wel last van ja.. Bahhh.. 1 voordeel, wel lekker zacht als je gaat zitten haha Ach.. we moeten er maar de lol van inzien, ja toch! -x-
whahaha rosbief van over de datum! hoe kom je er op? gehehehe Nee maar tis normaal hoor, heb het beide zwangerschappen gehad en het gaat ook gelukkig weer weg. Ik heb beide zwangerschappen ook heel erg donkerbruine tepels gehad, waren bijna zwart man! en die tepelhof leek wel een plak salami zowat zo groot dat ie was. Maar ook dat...... trekt allemaal weer goed!
haha hier ook, ze zouden wel van een surinaamse kunnen zijn Grappig dat jullie dat ook hebben, ik schaamde me al...
Mmm kan het zelf niet zien haha, maar wel iets denk ik ten minste wat mn man zei Maareh hoezo ordinair? hoe wilde je t anders noemen dan? Hihi t is toch wat het is?