even van me afschijven........ff naar het ziekenhuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door diene, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Moet ff van me afschijven....

Voel de hele dag de beeb nauwelijks bewegen...denk telkens dat het wel aan het weer zal liggen en dat ik zo eens ff goed ga opletten, maar doordat ik druk bezig ben met mijn kleine meid die heel veel aandacht vraagt vergeet ik het steeds.
    Nu ligt ze al een paar uur lekker in bed en ben ik toch eens gaan opletten en de kleine man blijft erg rustig! zelfs als ik flink por!
    Ben mezelf nu al een tijdje gek aan het maken, wel of niet ZH bellen (heb namelijk geen vk maar een gyn)
    Na wat wikken en wegen en steeds onzekerder worden heb ik maar gebeld en mag ff langs gaan.....
    Zeg zelf altijd dat mensen bij twijfel gewoon moeten bellen, maar als t je dan zelf gebeurd.....
    Nu is mijn man natuurlijk werken :) en zit ik dus alleen en dat help ook niet.
    Nu zit ik hier op mijn ma en stiefpa te wachten zodat 1 met me naar het zh kan en 1 hier kan blijven bij de kleine meid.
    Het zal wel niks zijn en beter 1x voor niks dan 1x te laat, maar voel me heel dubbel toch lullig.....

:(

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    sterkte. hoop dat het meevalt, maar heel goed dat je gebeld heb.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bij twijfel altijd gaan, hier 3 keer aan de ctg gelegen ivm minder leven...3de keer mocht ik blijven en werd ik ingeleid.

Sterkte er mee!

4. Elisah

Elisah Niet meer actief

Oh jakkes!!! Misschien is je kleine beebs in de buik wel moe van het warme weer. Hou je ons op de hoogte?? Sterkte meis!

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Goed dat je naar het ziekenhuis gaat! Ik voelde ook weinig activiteit afgelopen maandag ( die zondag eigenlijk al ) en heb gebeld want ik loop ook bij de gyn. Gelukkig was de ctg goed, maar ik had de schik er flink inzitten. Ik hoop dat bij jou ook alles goed is, hou je ons op de hoogte?:)

6. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik duim mee!

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
    Lig nog aan de ctg, heb echo en inwendig onderzoek gehad. Kleine doet t goed!
    Ben opgelucht en gelukkig zijn ze hier aardig en zeggen ook dat het goed is dat ik ben gekomen.
    Heb nog urine moeten inleveren en krijg straks nog te horen of dat goed is. Ivm harde buiken denken ze dat ik mss een blaasontsteking heb.....

8. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik had precies hetzelfde vorige week had ook veel harde buiken. Gelukkig ook voor jou is er niks aan de hand met de kleine, ik had trouwens ook geen blaasontsteking.
    tegen mij zeiden ze dat ik de kleine waarschijnlijk minder voel door de harde buiken.

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een opluchting hé! Liever een blaasontsteking dan dat er wat met de kleine uk aan de hand is:)

10. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    oh gelukkig is alles goed.

11. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Hey Diene,

Bij mij gisteren het zelfde.. ben gisteren ook naar het ziekenhuis gegaan omdat ik de kleine minder voelde bewegen... ook echo en ctg gehad en gelukkig klein is helemaal in orde en op schema.
    Ook ik heb er lang over gedacht of ik nu wel of niet moest bellen.. maar idd liever 10x voor piet snot als 1x te laat.

12. bloem29

bloem29 Actief lid

19 mei 2012
    138
    0
    0
    Hey

Gelukkig is alles goed! Stom is dat he zelf adviseer anderen altijd om meteen te bellen en als je dan zelf iets hebt twijfel je.
    Nog een fijne zwangerschap!

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is!
    Hier ook weleens bang dat er wat met de kleine is. Maar wat mij wel opvalt is dat als ik moe ben, kleine zich ook vaak gedeisd houdt. Had dit ook keer gezegd tegen de VK, en die vond het niet abnormaal. Ook zijn er dagen dat kleine ontzettend druk is, en dan een dag later heel rustig.
    Hier zijn ook vaste patronen in bewegen. Dat houd ik altijd goed in de gaten. Vaak word ie rond 17u wakker en rommelt ie zo een half uur. Ook later op de avond als ik tv kijk is ie actief. En als ik in bed lig(vooral als mijn manier van liggen hem/haar niet zint, hihi). Ook smorgens voel ik 'm, maar niet meer zo heftig als in het begin. Kleine word actief als ik rustig zit(ook nu achter de pc bijvoorbeeld). Ben ik druk in de weer, dan merk ik helemaal niets van die kleine uk in mijn buik. En oja, als ik visite heb of op visite ben en veel praat, is ie ook heel rustig. Volgens mij ligt ie dan af te luisteren, haha!
    Ik weet trouwens niet in hoeverre het warme weer van invloed is op onze ukkie's, maar kan me voorstellen dat als wij het bloedheet hebben en lamlendig op de bank hangen, onze kleintjes dat ook merken.

Veel su6 met je zwangerschap verder!

14. Minerva

Minerva Niet meer actief

Meid, bij twijfel gewoon bellen! Je hebt het goed gedaan hoor :)

Fijn om te horen dat alles goed is met de kleine en een blaasontsteking.... vervelend, maar dat overleef je ook wel ;)

15. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ben daar ook al voor binnen gegaan :) Idd als het zoiets is moet je altijd gaan :) Beter een keertje teveel... Ik voel haar nu steeds minder en minder.. maar als ze nog eens stampt dan is het goed raak ;)

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Danke voor jullie reacties. Het zal idd aan het weer hebben gelegen.
    De gyn zei al dat er al veel vrouwen waren langsgekomen ivm het minder leven voelen.

Gelukkig heb ik ook geen blaasontsteking en ik ben gister nog eens terug moeten gaan voor extra controle en wederom alles goed.
    De kleine man is ook nu weer duidelijker aanwezig. had zeker ff een rustdagje ;)

17. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Gelukkig! Fijn voor je dat het goed was!!

Deel Deze Pagina