Ik ben nu 14 weken zwanger, kindje doet t goed, maar ik blijf buikpijn houden. vk geeft aan dat dit vd groei kan komen in combinatie met de stretokokbacterie die ik heb. maar toch zit t me niet lekker. als ik meer doe dan wordt de pijn wel erger. soms is het menstruatieachtige pijn , maar soms ook drukkend als of er iets strak om de buik gedragen word. Herkent iemand dit?
ik denk indd dat de vk gelijk heeft! Het hoort erbij! En die band om je buik dat zijn ook indd je banden! Haha! Trekt bij mij ook !! hoort erbij! En als ik veel heb gedaan heb ik er ook meer last van! Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Ik heb dat ook heel erg gehad, soms gewoon dat ik moest huilen van de pijn. Was echt mijn baarmoeder die aan t oprekken was, en het deed extra pijn als ik gewerkt had (zorg). Nu mijn 2de zws heb ik daar helemaal geen last van gehad.
Pfff ik herken dit dus helemaal niet. Heb 3 voldragen zwangerschappen achter de rug, maar had nooit zo veel buikpijn als nu in deze zwangerschap. erg vervelend, vooral ook omdat ik er nog 2 heb lopen en gewoon minder kan. Hopelijk duurt dit niet de hele zwangerschap...