Al 3 dagen steeds harde buiken..

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marieke1983, Jul 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

En dan echt 10-15 per uur. Sommigen doen pijn, maandag dacht ik dat het misschien door zou zetten maar dat was niet zo. Nu zijn de meesten niet pijnlijk meer maar het zijn er zoveel, het gaat maar door!

Zijn voorweeen denk ik, maar zou zoveel geen kwaad kunnen? Heb ze bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad.

2. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    Hey Marieke,
    Hier precies hetzelfde sinds gisteren. Ik denk dat het bij mij komt door de blaasontsteking. Maar het is wel vervelend. Gisteren had ik een harde buik die bijna een half uur aanhield..... :O ik wist niet eens dat dat kon. Voel jij de baby wel goed bewegen dan? Ikheb het idee dat ik haar minder voel door al die harde buiken

3. Marieke1983

Ja ik ook, maar de baby is sowieso al een tijdje erg rustig.

4. mama giovanni

Jan 5, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook veel harde buiken en af en toe een steek in de lies erbij
    ik voel de baby verder wel goed bewegen.
    Ben ook benieuwd of dit voor ween zijn of dat de baby is inaandalen.
    heb ik allemaal bij de vorige zwangerschap niet gehad en heb ik 42 weken uitgelopen, de baby was toen helemaal niet ingedaald
    Ik moet nog 4 weekjes en vandaag naar de genaecoloog toe ben beieuwd wat deze zeggen gaat

5. Marieke1983

laat je weten wat ie zei? ben wel benieuwd.

6. tugbiss

tugbiss Lid

Jul 3, 2011
    44
    0
    0
    haii,,

ook ik had van het weekend aanhoudende harde buiken.. gisteren ctg scan gehad niets aan de hand.. baby bewoog wel op echo alleen voel ik r weinig tot niet.. dit is normaal als je tegen de 40 weken aan zit zei de arts. Ik krijg morgen weer een scan omdat mn harde buiken niet weg trekken.. even bellen met je VK, zullen je voorweeeen zijn..

7. Marieke1983

ik moet morgen toch naar de vlos, maar ik denk ook idd aan voorweeen. Wist alleen niet dat ze zo frequent konden komen voor zolange periode.

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook sinds een week of 2 denk ik heel veel harde buiken. Eigenlijk al van 24 weken, maar nu dus nog veel meer en bij het minste van inspanning. Verder er ongi-krampen bij. Zie het wel, morgen ook weer controle. Hoort er denk ik toch een beetje bij.

9. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

Apr 17, 2009
    490
    0
    16
    kHeb vanmiddag 2 uur geslapen, toen trok het iets weg. Nu is het wat minder. Ik voelde het kindje toen ik in bed lag wel wat bewegen, dus dat zit wel goed. Morgen een strippoging. Hopen dat ze zich snel aandient....

Share This Page