bij mijn 2 meiden lag de placenta steeds achter heb heb ik ze altijd vrij snel gevoeld. tussen 15 weken en17 weken zeker. Nu zit ik bijna op 20 weken en voelnog helemaal niets trappelen Ik voel wel heel soms als die zich draait. Als ik plat op mijn rug ligt zie je hem helemaal liggen en als ik er dan mijn hand op hou voel ik het wel heel lichtjes. De vk vond het de vorige keer raar dat ik nog niets voelde omdat zij hem wel zag bewegen Ik ben deze zwangerschap zoiezo al zo onzeker en heb er nooit rust bij. Ik zit er echt op te wachten tot ik hem voel trappen. Donderdag heb ik de 20 weken echo en zit zo te wachten op de bevestiging dat alles goed is met ons kereltje. maar heb ook een voorgevoel dat er iets niet klopt. En mijn gevoel laat me meestal niet in de steek. Wanneer voelde jullie de beeb met eeen placenta die voor ligt ?
mijn 2 zoontjes voelde ik ook vrij snel zeker al op 14weken nu heb ik ook voorliggende placenta,maar voel ze sinds 2weken toch wel hoor van binnen minder hard en lichter,dat wel ik voel ze voornamelijk savonds,als ze weer is op me blaas trappelt en vanaf buitenkant sinds een dag of 6,als ik plat lig,dan zie je ze echt liggen en bewegen maar lang niet zo intens en hard als me vorige zwangerschappen
Ook hier een voorliggende placenta en heb ons beebje vanaf 18 weken al kunnen voelen. Ik ging er van uit dat ik het pas na de 20 weken zou gaan voelen (ivm eerste kindje en voorliggende placenta)
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik voel de baby af en toe heel licht, sinds een week of twee ofzo. Vorige zwangerschap lag hij ook aan de voorkant en voelde ik rond dezelfde tijd iets. Anders even de vk bellen, maar ik hoor ook wel van mensen die de baby pas met een week of 23 voor het eerst voelen met een placenta aan de voorkant.
Ik voelde de beeb pas rond de 20 weken. Ik had precies hetzelfde als jouw was vreselijk ongerust. Heb toen op een zaterdag de verloskundige gebeld met de vraag of ik het hartje even mocht horen voor mijn eigen gerustelling. 2 dagen later begon de beeb te schoppen. Als je er geen gerust gevoel hebt altijd bellen zwangeschap met stress is ook niet goed en zo kan je ook niet lekker genieten. Groetjes Meertje
Ik heb ook de placenta voorliggen maar voel ook nog niks... Wil zo graag bevestiging dat er echt wat groeit. Nu heb ik al wel de echo gezien enzo en dat de baby aan het bewegen was enzo maar toch... weet ook niet wat ik moet voelen dus weet ook niet waar ik me op moet richten. Zijn er bepaalde tijden op de dag dat de baby actief wordt?
Hier ook voorliggend, voelde haar pas bij ruim 20 weken, wekte ook ongerustheid op, maar is echt heel normaal. Veel denken de baby ook te voelen als het nog niet zo is hoor, dus niet teveel in de zenuwen zitten. Liefs
Hier ook een voorliggende placenta..Voelde kindje inderdaad na de 20 weken...En nu twijfel ik echt of in een voorliggende placenta heb...Want het is elke x een feest daarbinnen....Wacht maar gerust en maak je niet te druk he... Liefs Jeanney
HOI HOI, BIJ MIJN ZOONTJE LAG ME PLACENTA OOK VOOR EN IK VOELDE M OOK PAS HEEL LAAT... HEB EVEN ME DAGBOEK EROP NAGESLAGEN... VOELDE EEN BEETJE GEKNOR MET 20 WEKEN EN ECHT GOED PAS MET 24 WEKEN.... PROBEREN JE ECHT NIET TE DRUK TE MAKEN... KOMT VAAK VOOR MET EEN VOORLIGGENDE PLACENTA... LIEFS LYLA
1e kindje (dochter) voelde ik met 14 weken (placenta niet voor) 2e kindje (zoon) voelde ik met 12 weken (placenta wel voor)
Ik heb ook mijn placenta voor liggen maar voelde mijn beebje al met 15 wkn hoewel de vk had gezegd dat ik het pas laat zou voelen. Nu voel ik het nog duidelijker en weet ik zeker dat het mn kleine wonder is dus het hoeft volgens mijn vervaring niet per sé zo te zijn dat je het pas laat voelt...
heb placenta voorliggen.. voelde beeb wel al heel vroeg.. met 13 weken.. een soort belletjesgevoel.. maaaaaar... dat kan keer zijn.. en dan weken niet.. ik ben nu dik 20 weken.. en zie nix bewegen, en tis ook alweer ff geleden dat ik iets gevoeld heb. Op de echo ziet alles er goed uit.. dus het komt vanzelf wel.
Ben ruim 21 weken zwanger, heb ook de placenta voor en ook overgewicht(weet niet of het daar mee te maken heeft) en voel af en toe misschien een borreltje maar dat was het.