Hoe weten jullie dat de placenta aan de voorkant ligt? Is dat iets wat altijd vermeld wordt tijdens de eerste echo? Of voelt de vk dat?
Bij mij werd dat gezegd met de eerste echo. Als ze er niks over gezegd hebben toen denk ik dat 'ie bij jou niet aan de voorkant ligt.
Ik heb de placenta ook aan de voorkant liggen, en voel het pas sinds een week echt goed. Leuke is dat mijn vriend het toen ook direct aan de buitenkant kon voelen! Daarvoor wel kleine plopjes, maar nog niet duidelijk. Dus maak je niet ongerust! Ze vertellen het trouwens heel vaak pas bij de 20 wk echo hoor! was bij mij ook zo.
Ik weet niet hoe me placenta momenteel ligt maar heb ook nog niet gevoeld. Mijn zoontje daarintegen kon ik al zien schoppen met 17 weken en 3 dagen, ben dan ook heel ongerust hoeft de 29ste pas weer op controle en de verloskundige had deze week geen plaats meer
Bij mij zei mn vk dat met mijn eerste echo. Ze zei ook dat het kon zijn dat ik de kleine pas laat zou voelen maar dat was bij mij dus niet het geval met 15 wkn voelde ik al wat en nu elke dag voel ik die kleine heel duidelijk! Kan niet wachten tot mijn vriend het ook kan voelen.
Placenta aan de voorkant en ik voelde haar met 15 weken. Mijn zoontje voelde ik veel later en daar had ik ook mijn placenta aan de voorkant, maar dat was wel de eerste.
ik had met oud en nieuw het eerste borreltje dacht ik...en nu sinds deze week voel ik m goed..maar ik moet wel zeggen dat mijn placenta wel aan de voorkant ligt...maar wel erg hoog..dus onderin zit nix en daar voel ik m (zelfs op dit moment) erg hard schoppen!
ik voel mijn mannetje sinds een paar dagen en heb ook de placenta aan de voorkant. mijn vk zei dat met de termijnecho, en zei erbij dat ik mijn kleintje waarschijnlijk pas laat zou voelen. het is nog wel heel lichtjes en ik voel het alleen als ik me erop concentreer of op bed of bank lig. dus niet als ik boodschappen aan het doen ben ofzo! voelt echt als plopjes/belletjes. maar niet ongerust maken hoor! misschien een angelsound iets voor jou? als je dan ff onzeker bent dan hoor je de beeb bewegen en het hartje kloppen! ben echt blij dat ik dat ding toen heb gekocht..
pas als je het duidelijker gaat voelen weet je misschien dat je het eerder toch ook wel gevoeld hebt, dat had ik tenminste bij de eerste! Maak je niet te ongerust, kan heel erg varieren hoor, wanneer je het voelt.
ja ik heb het in de gaten dat her erg kan varieren. de angelsound hebben we al in huis omdat ik al vanaf 9 weken bevestiging zoek doordat we er 1 kwijt zijn geraakt n deze zwangerschap . Maar ja nog 2 daagjes dan hebben we de 20 weken echo en als daar alles goed is dan ben ik ook al een stuk geruster denk ik .. Maar ja het is toch wel heel prettig als je het kleintje voelt
Meid, ik voelde de baby met precies 20 weken! De baby lag tegen de echozender aan te schoppen, dus wist ik wat ik "moest" voelen doordat ik het tegelijkertijd zag, was zo grappig! Ik voel de baby nu 's ochtends en 's avonds even en overdag niet en alleen van binnen. Heb ook een voorliggende placenta.
Ik heb ook een voorliggende placenta en had verwacht dat ik dus pas heel laat wat zou voelen. Met 17wk4dg wist ik het zeker en op 1januari voelde ik het voor het eerst aan de buitenkant dus met zo'n 21 weken. 6 dagen later heeft mijn vriend het al gevoeld! Ook daarvan hadden we verwacht dat het nog weken zou duren.
hallo meiden ik heb ook de placenta aan de voorkant liggen weet niet of die hoog of laag lig durf ik niet te zeggen, dit is me eerste kindje, die voelde ik al met 13 weekjes niet hard. nu voel ik het nog steeds wel maar ook niet echt heel duidelijk ofzo. waneer ga je het vaak aan de buiten kant zien. of voel je het binnen in iets duiderlijker. groeten koos