Hey dames.. ik heb n angelsounds thuis en nu ging ik luisteren.. maar ik hoor op 3 verschillende plaatsen een hartslag.. heel raar.. weet nu niet of ik t kindje wel gehoord heb en maak me wel zorgen wie heeft dit ook gehad? ow ja ik voel mn kindje ook nog niet goed.. heel af en toe een schopje en dan weer niks.. wie heeft dit ook met bijna 20 wken.. heb een voorliggende placenta..
Ik zoek me ook elke keer rot met de angelsound! Die kleine van mij is nogal een wiebel en zit dus geen twee seconden op dezelfde plek. Dus hoor ik het hartje eerst rechtsonder, dan weer links naast mijn navel en dan weer links onder. Er is nog veel ruimte in de baarmoeder, dus je kind kan nog "op de vlucht slaan" . De hartslag van je kind is heel snel maar hoeft niet als echt "kloppen" te klinken, het klinkt (bij mij dan) soms meer als "ritmisch ruizen" en dan héél snel. Ik voel ook geen heftige schoppen ofzo trouwens (ben ook bijna 20 weken), maar eerder alsof er iemand van binnen tegen mijn buik zit te tikken. Ik voel het ook alleen maar heel laag en alleen maar rechts want voor de rest ligt de placenta er voor als een soort stootkussen.
bij jou ook al wat n boefjes! je aan een kant hoor ik zo'n suizend geklop zeg maar en aan de andere kant hoor ik mn eigen hartslag denk ik.. en dan denk ik dat ik m gevonden heb ergens in t midden en dan ben ik t weer kwijt.. eerst lukte t me altijd met de angelsounds, kvond t altijd heel snel en ik hoorde t goed.. maar nu sinds n week hoor ik steeds andere geluiden er door en steeds zo'n suizend geklop, denk dat dat een van mn aderen is.. ja ik voel ook getik aan de binnenkant.. niet echt schoppen.. als ik zo lees word iedereen er zelfs door wakker gemaakt.. ik nog niet ik voel 's morgens helemaal niks.. meestal begint t pas als ik op mn werk ben en dan ook maar heel ff..
jou hartslag hartslag van jullie samen navelstreng en hartje van de baby.had laatst bij vk ook ze zei dat is jou hartslag en minuut later hd ze die van de baby zou niet te druk maken als je naar vk gaat vraag of zij je het wil uitleggen met een echo erbij mischien zodat je duidelijk kan helpen. succes meid sterkte
hey meid ik heb ook een angelsounds... en toen ik me moeder liet horen zei ze die gaat wel erg langzaam die hartslag waar heb je hem opgenomen. en da was links onder nu blijkt dat daar ook je lies slagader ligt. dus had me eigen hartslag opgenomen. ik ben toen opnieuw begonnen en toen heb ik eerst de angelsounds bij me eigen hart geluisterd en de snelheid onthouden en toen in het midden van me buik gehouden onderin wel. en eerst hoorde ik niets ma toen ik ff stil bleef liggen kwam de hartslag gewoon voorbij. je moet gewoon veel geduld hebben en niet elke keer op en neer gaan met de angelsounds. de kleine laat zich echt wel horen. die kleine van mij trapt ook elke keer tegen de microfoon aan als ik wil luisteren hahah... ik hoop dat het je nu lukt. ik hou het in de gaten en hoor het wel meid. xxx tatjana