Oefen- en/of indalingsweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wardi, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Vanaf wanneer ga je 'last' krijgen van oefen- en/of indalingsweeen?

Vannacht had ik last van bepaalde krampen. Het voelde aan zoals tijdens mijn menstruatie. Dan had ik de eerste dag altijd enorme last van krampen waarbij ik helemaal in elkaar kroop van de pijn (heerlijk dat dat al maaaaaanden niet meer gebeurd zeg).

Heb mij lang geleden weleens laten vertellen dat die krachtige menstruatiekrampen te vergelijken zijn met weeen (?).

Dus met die 'kennis' in mijn achterhoofd ging ik er vannacht vanuit dat ik wellicht oefen of indalingsweeen had. Zo om de tien minuten een paar keer een weeenstormpje en daarna zakte het helemaal weg waarna ik lekker in slaap gevallen ben.

Heb ik het een beetje goed gedacht of sla ik de plank volledig mis?

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Als het daarna verdwenen is denk ik dat t oefenweeen waren. Wel opletten dat t niet te vaak en te lang gebeurd hoor!

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Het was de eerste keer dat het gebeurde. En na al die vroeggeboorte-verhalen hier op zp greep ik bij de eerste 'wee' meteen (tijdens het oefenpuffen door haha) naar mijn telefoon om de tijd bij te houden. Heb uiteindelijk 3 'weeen' gehad met daartussen telkens 10 minuten. Daarna voelde ik me weer helemaal ontspannen en ben in slaap gevallen.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb dit laatst ook gehad.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je kindje aan het indalen is

Deel Deze Pagina