Ik heb dit voor de derde keer. Ik begin me gewoon vies te voelen terwijl ik me aan alle richtlijnen hou. Iemand die dit herkend? Was het na de zwangerschap weer over? Heb het hiervoor nooit gehad.
Je hoeft je echt niet vies te voelen meid. Je kunt er niets aan doen dat het elke keer terugkomt. Heb je antibiotica ervoor gekregen van je gyn?. Ik heb bij m'n vorige zwangerschap een verhoogde verstoorde balans gehad van de VG-flora (maw ging richting bacteriële vaginose maar was het net niet) en heb toen antibiotica gehad. Na die behandeling heb ik die zwangerschap en daarna geen last meer van gehad. Binnenkort gaan ze me weer daarop controleren.
Bedankt voor je reactie! Ja ik heb gisteren mijn derde antibioticakuur gekregen. Vk wilde graag dat het behandeld zou worden voor de bevalling. Dokter wilde het graag op kweek zetten. Gezien de termijn stemde ze in met behandeling mits het de volgende keer wel op kweek zou worden gezet. Hopelijk is het snel over maar voel me er zo vies bij! Heb dit nog nooit gehad. Voel ook niet goed om zo vaak ab te krijgen tijdens de zwangerschap.
Ik heb het juist opeens na m'n zwangerschap gekregen. Mag alleen maandverband alleen gebruiken. Tampons zijn slecht want kwam steeds terug. Maar wat dus ook slecht is...veel suikers. Bacteriën leven daarin. En ik moest kokos vet gebruiken schijnt iets in te zitten wat het tegen gaat. Dit kan k je aanraden. Deed het in smooties en kookte ermee. . Miss heb je er wat aan. Suc6!
Thnx sneakers! Zal kijken naar de kokos. Dat van suikers is toch voor de candida (de schimmelinfectie)? Ik heb er wat over gelezen en aangezien ik wel erg gevoelig ben voor candida wil ik daar wel wat mee gaan doen. Maar eerst deze baby gezond op de wereld zetten
Ik hoop voor je dat het na deze kuur afgelopen is met die infectie. Het is goed dat ze blijven behandelen, ook al was het meerdere keren. Je bent bijna bevallen dus mocht het naar aanleiding van zwangerschap zijn dan zal dat ook over gaan.