Hier bij de eerste placenta achter, voelde ik met 16weken heel duidelijk. Nu de 2e ligt de placenta voor, met 18weken twijfelde ik of ik haar voelde. Vanaf 21 a 22 weken regelmatig en heel duidelijk. Vanaf ongeveer 24weken kan mijn man haar ook duidelijk voelen. Nu met ruim 27weken beweegt mijn hele buik!
Dit is mijn eerste zwangerschap, en mijn placenta ligt ook voor. Ik voelde de kleine met 14 weken in de vorm van plopjes in de buik, alsof er luchtbelletjes kapot sprongen. Vanaf 18 weken voelde ik de kleine echt schopjes etc uitdelen, en vanaf 23 weken werden die schopjes soms echt pijnlijk.
Bij de eerste was het hier ook zo, en die voelde ik pas met ca 23 weken. 2e en 3e ligt de placenta aan de zijkant en die voelde ik pas rond 19/20 weken voor het eerst.
Ze ligt erg naar achter bij mij. er zit 8 cm tussen me buik en waar ze ligt dus ben benieuwd . Moet zeggen dat ik ook weet hoe beweging voelt dus heb helemaal geen haast om het te voelen want bij mijn tweede was ik helemaal blauw voor mijn gevoel van binnen
bij mij lag hij drie keer achter en de vierde keer voor. het heeft mij heel onzeker gemaakt, want ik voelde hem pas met 22 weken!
Hoi hoi, had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Volgens mij begon ik rond 22 weken het voor het eerst echt bewust te voelen. Mij er druk om gemaakt weet ik nog wel. Maar is dus niet nodig! Succes
Ik ben nu ook 20wk zwanger (placenta voor) en alles is goed maar nog steeds geen beweging gevoeld terwijl op de echo ie toch errug druk was Dus ben ook benieuwd wanneer ik wat ga voelen.
Hier ook placenta voor en ik begon hem rond de 23ste week te voelen . De eerste keer dat mijn vriend hem voelde was bij 24 weken.
Tijdens beide zwangerschappen een voorliggende placenta. Toen met 17 weken en nu met zo'n week of 15. Best vroeg dus nog!
Heb ook een voorliggende placenta ben echt benieuwd wanneer ik em ga voelen. hoop niet te laat, kan nu al niet wachten lijkt me zo bijzonder!
Hier bij de eerste zwangerschap een voorliggende placenta. Ik begon het zachtjes te voelen rond de 20 weken. Echt van die plopjes. Nu voelde ik dat al met 15 weken en gaat nu heel mn buik al heen en weer. Zo'n verschil!