Placenta voor: wanneer voel je je kindje ongeveer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Assje, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Assje....het word wel gezegd dat het kan uitmaken
    als je zwaarder ben maar ik persoonlijk merk het
    dus niet en ik ben een beetje "fluffy" zoals ik het
    ook wel eens noem.;)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben niet slank, volslank zeg maar hihi, en ik voelde mijn kleine man met 18 weken aan de buitenkant. Ik voelde hem zo ook wel eerder (alleen niet aan de buitenkant) maar wist niet of hij het toen ook echt was.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

de eerste bij 17 weken en nu bij de tweede met 14 weken al beide de placenta aan de buikwand

vriend voelt het al een week of 3/4 van de buitenkant nu en ik ben 100+

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb een placenta in 2 delen, een deel ligt aan de voorkant. De kleine voelde ik met 14 weken voor het eerst, maar in vergelijking met mijn eerste kindje voel ik deze altijd onderin ipv overal.

5. Illiana

Illiana Lid

26 okt 2010
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    De eerste keer dat ik echt zeker wist dat ik mijn kindje voelde bewegen, was met 20 weken.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mijn placenta ligt ook voor, en sinds een paar dagen voel ik iets was ik niet helemaal kan plaatsen...dus ik denk dat dit mn beeb is ;)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier de placenta ook aan de voorzijde.

Ik voelde ons kindje met 17 weken voor het eerst bewegen.

Nu voel ik het steeds beter. Sterker nog: ik zie het zelfs bewegen! Dat zag ik afgelopen vrijdag voor het eerst en dat was wel even een apart gezicht. :D

(Ik heb trouwens geen overgewicht en ben tot dusver 4 kg aangekomen.)

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Met 18 weken plopjes en met 20-21 weken echt schopjes en toen kon je het ook aan de buitenkant voelen.

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Bij mijn eerste zwangerschap vertelden ze mij bij de eerste echo ook dat mijn placenta ook aan de voorkant ligt en dat ik mijn kindje dus zeer waarschijnlijk heel laat zou voelen. Nou het tegendeel is waar, ik voelde mijn meisje met 17 weken al overduidelijk hard schoppen! Dus naar mijn eigen ervaring wil het echt niets zeggen dat je placenta naar voren ligt. Liefsx

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bij de eerste zwangerschap had ik geen voorliggende placenta en toen voelde ik hem rond 17 weken.
    Nu heb ik wél een voorliggende placenta en ik heb een vaag vermoeden dat ik het nu toch voel, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd.

11. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ook hier ligt hij voor. En het is de eerste. Voelde haar al met 17 weken als ik rustig was en vanaf zo' n 24 weken golfslag bad! En nu 4 weken later zit ze flink te porren echt niet fijn af en toe maar wel een geruststelling

Deel Deze Pagina