Misschien nog vroeg om te juichen, maar als het er zo naar uit ziet dan verwachten wij een kerstkindje! 25 december is de uitgerekende datum. Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste afspraak met de verloskundige en ik ben benieuwd of ze al naar het hartje kunnen/willen luisteren. Anders dan wordt het 30 mei, dan krijgen we een eerste echo! Heel spannend allemaal. Ik ben benieuwd of er rond deze tijd nog meer mensen zijn uitgerekend. En hoe jullie je voelen? ik hoor het graag...
Jaaaaa! Gisteren m'n eerste echo gehad en 3 dagen teruggezet. Daarom nu een uitgerekende datum van 24 december. Eigenlijk ivm m'n werk een ontzettend onhandige datum, maar wel heel speciaal.
Hallo, Hier ook een kerstkindje, 26 december uitgerekend. Het wordt een speciale kerstperiode dit jaar
Hier ook een kerstkindje in aantocht. beroerdere tijd kan in me niet indenken, Dat is de drukste tijd in mijn winkel, en moet dus gewoon een fulltimer gaan aannemen!!!
gefeliciteerd meiden, mooie datums! hihi verder ben ik wat eerder uitgerekend maar wou jullie even feliciteren
Ik benniet met de kerst uitgerekend maar met met sinterklaas! Precies op 5 dec. vindt ik ook wel heel bijzonder.. Weet in ieder geval zeker dat wij dit jaar met de kerst met zn 4tjes zijn
Ik tot nu toe ook 25 december, 27 mei me eerste echo dus dan hoor ik wel hoelang ik volgens hun ben.. Ik had ook al een babbelbox met kerstkindje geopend, maar dat maakt niet uit! Gefeliciteerd!
ben nu niet zwanger maar wij hebben een kerstkindje!!! ik vind het alleen maar heel erg speciaal..... (2,5 week te vroeg geboren)
Ik ben uitgerekend op 24 december. Volgende week donderdag de eerste keer naar de vk. Na ruim een jaar en 1 miskraam is dan eindelijk echt raak. Het wordt ons eerste kindje... December is wel een maand met veel ups en downs voor ons. 20 december is de dag van onze verloving en de sterfdag van mijn moeder. De 24ste is zij begraven. Stiekem hopen we dus dat de kleine veel eerder of iets later geboren zal worden...
Hallo daar! Ik ben uitgerekend 14 december... We zien wel he! 1 ding is zeker, het word een mooie maand
Hallo, 25 december, dan ben ik uitgerekend. Afgelopen dinsdag een hele mooie echo gehad, in juni de tweede. Ik heb al een zoontje met Sinterklaas... Lekker handig allemaal .
ik ben 16 dec uitgerekend! ook wel aardig in de buurt toch, alhoewel je het dan niet meer een kerst kindje kan noemen!
Ik ben 23 dec uitgerekend wel net voor de kerst,zou zelf ook een kerstkindje geweest moeen zijn was het niet dat ik pas 2 weken later wou komen ;P 23 dec is voor ons wel een hele speciale datum want dan zijn mijn man en ik 6 jaar bij elkaar
Hallo allemaal, Hier ook een kerstkindje.........als het goed is ben ik 25 december uitgerekend. Afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad en 9 dagen teruggezet. Dat komt omdat ik pas bij een week overtijd positief testte. Dus ging er al van uit dat 16 december niet meer zou kloppen. Maar eerste kerstdag vind ik toch wel een hele leuke datum! De echo was overigens helemaal goed, hartje klopte mooi...... nou, de eerste stap hebben we overwonnen, nu de rest nog ...... Groetjes, Snoopy
goh wat leuk ik ben dan wel niet op 26 of 26 dec. uitgerekend, maar op 14 dec. dus he kan van mij ook nog een kerst kindje worden!
Hey meiden, Ik volgens berekening vk uitgerekend 24dec,zelf denk ik iets eerder maar maandag weet ik het zeker.. Zou wel heel bijzonder zijn een kerstkindje,alleen zo zonde voor haar/zijn verjaardag in de kinderjaren.. Maar goed ik klaag niet hoor!!