Dwarsligger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 12 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik ben zwanger van mijn 2de zoontje, nu heeft deze kleine knul het in zijn hoofd gehaald om overdwars te gaan liggen en hij maakt niet echt aanstalten om te draaien aangezien hij al enige tijd zo ligt...
    Wie had\heeft nog meer een "dwarsligger" en is over de 30 weken? Wanneer draaide jouw ukkie of hebben ze hem/haar gedraaid?

Liefs Zomaar

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    mijn zoontje lag hele zwangerschap dwars. in maand acht is hij in de stuit gaan liggen en hebben ze hem geprobeerd te draaien en is niet gelukt, zo gauw ze hem loslieten schoot hj meteen weer terug, heb dit wel als pijnlijk ervaren. hij is toen zo blijven liggen en toen hebben ze vlak voor de keizersnede gekeken iof hij was gedraaid want dan krijg je geen keizersnede meer maar was bij niet het geval

3. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    mijn kleine uk heeft tot aan 32 weken dwars gelegen. toen besloot ze te draaien.... Maar helaas ligt ze nu in stuit :( Over 2 weken krijg ik een liggingsecho en ligt ze dan nog steeds in stuit dan moet ik naar de gynacoloog ...

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ier ook een dwarsligger gehad. Tot aan week 35 ongeveer. Ze is uit zichtzelf gedraaid. Had een liggingsecho gehad en toen bleek ze weer goed te liggen gelukkig! Je babytje heeft nog wel even hoor om te draaien dus zou me nog niet te druk maken.

5. miffy79

miffy79 Lid

15 apr 2009
    52
    0
    6
    Interieurarchitectuur
    Hier ook een dwarsligger! Ik heb ook niet het idee dat de baby aanstalte maakt om te draaien.
    Mijn eerste zoon lag in een stuit en draaipogingen liepen tot niets uit, dus die is ook in stuit geboren.
    Ik hoop dat deze nog besluit te draaien. Anders wordt het weer een aparte bevalling

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haii!

de mijne lag ook dwars en is pas met 35 weken goed gaan liggen uit zichzelf. dus je baby heeft nog even de tijd om goed te gaan liggen

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Mijn 1e kindje lag vanaf week 28 dwars en is niet meer anders gaan liggen. Ook konden ze haar niet draaien omdat de placenta ervoor lag. Ze is uiteindelijk met een ks geboren.

Gelukkig heeft je kindje nog even de tijd om te draaien. Succes.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn zoontje ligt ook dwars, maar de vlos zei er nog niet veel van hoor, ze kunnen nog wel even draaien.

Deel Deze Pagina