Al weken zijn we bezig van zks naar zks.... Ons kindje bleek met de 20 weken echo zo'n 2-3 weken achter te lopen met de groei. Vorige week een groei echo gehad en meteen de volgende dag zaten we bij de gyn voor weer een echo, ze vertrouwden het niet. Van hem kregen we te horen dat het veel te klein is en dat hij er aan twijfeld of ons kindje de 9 maanden wel zou halen en waarschijnlijk de bevalling niet zou overleven. De nieren waren wel zichtbaar maar hij wist niet of ze goed waren en ik had minder vruchtwater volgens hem. Dus stuurde hij ons door naar het UMC/WKZ voor een 2nd opinion. BOEM! daar gaat onze droom, gebeurt dit echt? Helemaal kapot zijn we ervan. Tussen hoop en vrees leven we nu naar vanmiddag 14.30 toe. Hopelijk heeft de beste man het bij het verkeerde eind. Ik wil dit kindje niet verliezen en zeker niet nu ik al zo ver ben! Hij beweegt gelukkig veel de laatste dagen en volgens mij is mijn buik gegroeid, had banden pijn van het weekend en mijn broeken zakken minder af .... Hoe kan mijn buik groeien als het kindje en het vruchtwater dat niet doen? Maarja dat is natuurlijk allemaal wishfull thinking en we hopen maar op een wonder. Miek
Jeetje meis.....wat een schrik! Ik hoop dat je vanmiddag wat beter nieuws krijgt.... Ik duim voor je.... Heel veel sterkte...
Och meis, wat is dat schrikken. Ik ga voor je duimen dat ze het bij het verkeerde eind hebben en dat jij straks een gezond kindje op de wereld mag gaan zetten. Heel veel sterkte vanmiddag! Ik ga voor je duimen! liefs, Cleo
Pff wat een verhaal meid. Heel veel sterkte en hopelijk heeft hij het verkeerd. Ik zal een kaarsje voor jullie branden
jeetje meid wat een kl*te nieuws ...ik ga keihard duimen voor je vanmiddag dat alles oke is ...sterkte
Dank jullie voor al jullie lieve reacties, de tranen lopen over mijn wangen...... Ik hoop echt dat hij het mis heeft, zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurt in het meander medisch centrum in amersfoort dus... Ik heb al zoveel rare verhalen gehoord. Het zou mooi zijn als dat nu ook het geval zou zijn. Ik ga maar even wat doen, was vouwen enzo, met de hond wandelen straks dan is het gauw tijd om richting utrecht te gaan. miek
Jeetje, wat moeten jullie je onzeker voelen zeg. Ik hoop dat je bezoekje aan het ziekenhuis positief uitpakt en dat je goed nieuws te horen krijgt. Sterkte vanmiddag.
Heel veel sterkte toegewenst en duimen maar dat ze daar bij het verkeerde eind hebben en dat je beebje het goed stelt. Ik denk aan je.
Ach jemig, wat een vreselijke spanning zeg Heel veel sterkte vanmiddag en hoop je met goed nieuws weer te lezen hier!
hoop met jullie mee dat ze het hartstikke mis hebben en dat alles helemaal goed is. heel veel sterkte ik zal ook aan jullie denken en mee duimen!
Heel veel sterkte meid, wat moet dit een nachtmerrrie zijn voor jullie. Ik ga voor je duimen om 14.30 uur en wens je het beste nieuws toe! Ik hoop dat je nog laat weten hoe het gegaan is, succes!