hallo, ik ben nu 16 weken en 5 dagen en voelde sinds eergisteren het kindje voor het eerst ik zat achter de pc en ik voelde toch echt duidelijk een schopje wel 3 keer achter elkaar en nu ik voel ik hem constant als ik even rustig zit gisteravond had mijn vriend zn hand op mn buik en toen werd er 2 keer tegen geschopt, ik dacht dat het ook erg vroeg zou zijn maar toch kan het echt! ik benslank ik ben 1.78 en weeg 61 kg nu kan dit ook de oorzaak zijn dat ik hem nu voel?. wie herkent dit meer ik dacht dat het pas met 20 weken zou zijn omdat het mn eerste is. ik was wel heel erg verbaasd. wie herkent dit ook? groetjes Manon
Nee hoor het kan best dat je je beeb al voelt. Ligt ook aan hoe de baarmoeder ligt. En kan ook komen doordat je slank bent ja. Leuk toch Geniet ervan meid.
dankje voor je reactie. ik dacht namelijk toch echt dat ik gek werd haha!. mn baarmoeder zit heel erg aan de voorkant er zit eigenlijk als het ware 2cm vel ervoor en voor de rest niks zal ik het zo maar zeggen. het was ook echt vanuit het niks dat het begon te schoppen ik schrok er namelijk wel heel erg van maar nu vindt ik het wel erg leuk dat hij/zij zo aanwezig is. groetjes manon
jaa absoluut een geweldig gevoel. ik geniet er ook van ieder schopje!. en ook wel een geruststellend gevoel hoor!. groetjes