Placenta voorkant, maar toch ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kayke, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zowel in mijn vorige zwangerschap als in deze zwangerschap de placenta aan de voorkant. Toch voelde ik met 16 weken al bewegingen in mijn buik.
    Bij deze zwangerschap zelfs eerder. Geen schopjes, maar wel dat er leven is in mijn buik.

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik de placenta aan de achterkant en toen voelde ik alles inderdaad veel duidelijker, net of de kleine vlak onder mijn huid zat.
    Bij deze zwangerschap zit de placenta vooraan en ik voelde wel vrij vroeg beweging (14-15 weken) maar het was meer schuiven, geen schopjes. Zojuist zagen we voor het eerst echt mijn buik bewegen.

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook placenta aan de voorkant maar voelde toch wel rond 14-15 weken af en toe iets licht kriebelen.. pas rond 18 weken kon ik het ook echt plaatsen en wist ik zeker dat het de kleine boef is.. Nu heb k dagen dat ik hem meer voel en dagen wat minder.. Ik wil zoo graag dat me vriend het ook aan de buitenkant kan gaan voelen maar daar zullen we denk nog even op moeten wachten, jammer genoeg..

liefs x

Deel Deze Pagina