hoeveel weken ben ik??

Discussion in 'Zwangerschap' started by summergirl2, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summergirl2

summergirl2 Actief lid

Jan 7, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 16 dagen overtijd te zijn geweest heb ik dan vandaag een positieve test gehad. Heb er meerdere gedaan omdat ik het niet geloofde.

Maar nu weet ik alleen niet hoelang ik zwanger ben. Ik ben 11 febr voor het laatst ongesteld geweest. Heb denk ik op 8 maart innestelingsbloeding gehad. En had vorige week vrijdag nog een nega test.

Kan iemand mij helpen???

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Allereerst, gefeliciteerd!!

Ik zou gewoon die 11e februari aanhouden, dan ben je nu ongeveer 7 weken zwanger. Er zijn een hoop vrouwen die pas laat een positieve test krijgen. Maar alleen een echo kan uitsluitsel geven over hoe lang je precies zwanger bent dus ik zou dinsdag meteen een verloskundige bellen om je verhaal uit te leggen en een afspraak te maken :D

3. summergirl2

summergirl2 Actief lid

Jan 7, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!! maar kan dan ook de bloedtest nega zijn als je dan al zo ver heen bent. Of kan je lichaam die stof ook laat aan maken?

4. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Hou maar gewoon die 11-2 aan. Bij de echo kom je vanzelf achter de precieze leeftijd.

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik heb het ook gehad dacht een cyclus van 28dagen te hebben, heb op dag 40 posi getest. toen we voor een echo gingen was er nog niet veel te zien. de gyn vroeg wanneer ik getest had (zo ongeveer om de 2dagen vanaf dag 28 hij zei dat ik vanaf mijn posi test moest rekenen dus dat ik dan ongeveer 3,5week zwanger was (zoals je vaker met een gevoelige test posi test) dit klopt ook met hoe ik nu zwanger ben.
    mijn ei was iets verlaat.
    en anders een claer bleu test een digitale? dan zie je hoeveel weken vanaf de bevruchting je zwanger bent.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd en CB met indicator, en anders de echo even afwachten....

7. summergirl2

summergirl2 Actief lid

Jan 7, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kon natuurlijk niet wachten dus heb net een test gedaan van cb met indicator en die gaf aan ZWANGER 1-2 dat betekend dat je dan ongeveer 3a4weken bent toch?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hier ook zo'n situatie: 9 februari ongesteld geweest, daarna op 28 februari 4/5 dagen uitvloeiing roze/bruin, daarna vorige week woensdag weer 1 dag. Pas afgelopen zaterdag positief getest. De huisarts en de VK gaan wel uit van 7 weken zwangerschap.

Denk dat ik gewoon wat gevoelig ben voor bruinverlies, want nu ook alweer een dag of 4. Kon geen kwaad zei de VK, zo lang het geen rood bloed wordt... Hopen dan maar! :D

Komende donderdag eerste echo.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ja volgens mij wel ja:D

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Kan die bloeding op 8 maart niet een nieuwe menstruatie zijn geweest (welliswaar korter en minder heftig??)
    Dan zou je op 22 maart je eisprong moeten hebben en op 4 april je NOD en dat zou morgen zijn.

Komt wel overeen met je CB indicator, want dan ben je nu 3+6 weken zwanger ;)

11. summergirl2

summergirl2 Actief lid

Jan 7, 2010
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Astriddi-dat zou misschien kunnen. Alleen heb ik normaal wel een lange cyclus van 33 a 34 dagen dan zou ik op me nod dag zitten 10 april ongeveer.

En de strepen van de test waren echt heel donker heb er 3 gedaan omdat ik het niet geloofde haha.. Ik hou de indicator van cb wel aan en wacht nog een paar weken met bellen denk ik....

Share This Page