Hallo, Vanochtend even naar het hartje geluistert van onze buikspruit. Echter schrok ik omdat het hartje af en toe een seconde niet klopte/ oversloeg. Het is niet heel vaak. als het overslaat gaat dit 2 of 3 ker best kort achter elkaar. klop klop ... klop ... klop klop klop. Volgens mij klopt het hartje dan ook ietsie langzamer. Er zit geen regelmaat in. het hartje klopt ook vaker een paar minuten achter elkaar zoals het moet. in de 5 minuten dat ik ongeveer heb geluisterd sloeg het eenkeer of 6 over. Toch maak ik me zorgen maar wil niet als een kip zonder kop de verloskundige bellen. Ik hoop dat jullie hier een gezonde verklaring voor hebben. Groetjes Aimeeke
Hallo, Voor ik hier antwoord op kan geven wil ik graag weten hoe ver je zwanger bent. Meestal heeft het te maken met de onrijpheid van het hart. En word er ook niks mee gedaan want ze groeien hier vanzelf overeen maar daarvoor moet ik wel weten hoe ver je bent. Groetjes Ineke
Hallo Ineke, Ik ben inderdaad er vergeten bij te zetten hoelang ik zwanger ben. Ben nu 18 weken zwanger. Groetjes Aimeeke