ik benauwd,baby minder zuurstof?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jubbos, May 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ben vannacht bijna 2 uur extreem benauwd geweest en ook wel aan het hyperventileren geweest,uiteindelijk door ademhalingsoefeningen weer rustiger geworden. Krijgt mijn baby dan ook minder zuurstof? Hij was wel aan het bewegen erna maar zelf nog een uur lang flinke harde buiken gehad! Moet ik dit ook nog even aan de gynaecoloog doorbellen? Xxx Marlous

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Nee hoor, zolang je genoeg zuurstof in je bloed hebt, heeft je kindje nergens last van.
    Ik denk dat je harde buiken hebt van de spanning. Bij hyperventilatie ben je zelf erg gespannen.

Maar bij twijfel altijd bellen!

3. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    aan het einde van de zwangerschap kan het voorkomen dat je sneller benauwd hebt, omdat de baby tegen je longen aandrukt, en je daarom minder longinhoud krijgt. ook ik heb er last van nu zo aan het einde.

4. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    ik ben 31 weken en al een tijdje heel vlug buiten adem (bij trappen lopen) na een 5 min wandelen
    dan hoor ik mijn eigen piepende ademhaling en heb ik een kwartier lang moeite met ademenen
    blijkbaar heb ik nu dus last van een soort astma- aanvallen na een (kleine) inspanning
    ik heb dat nog nooit gehad dus zal wel aan de zwangerschap lifggen
    heb nu zo'n puffertje voor als het nodig is

xxx

Share This Page