hoi hoi ik was nieuwsgierig naar hoe snel jullie je tweede of derde kindje achter elkaar hebben gekregen en of je daar bewust voor gekozen hebt of dat het zeg maar per ongeluk was?
mijn zoon is twee mijn docher 1 en ik ben nu zwanger van nummer 3 was eigenlijk alledrie een "ongelukje" maar ben er dolgelukkig mee
Wij willen na de geboorte van ons 1e kindje 1 tot 2 jaar wachten tot we voor een 2e gaan. We zijn voor de 1e meer dan 2 jaar bezig geweest dus ik wil niet al te lang wachten om het weer opnieuw te gaan proberen, je weet nooit hoelang je dan weer bezig bent, en met t oog op me leeftijd wil ik ook niet telang wachten.
Hier zit er straks 18 maanden tussen dus was na 11 maand weer zwanger... we hebben ruim 2 jaar moeten wachten voor ik zwanger was van mn dochter dus we wouden ook hier optijd beginnen, na een maand of 6 (ong. mn cyclus is een rommeltje) was ik dus spontaan weer zwanger. We wisten dus wel waar we mee bezig waren dus in zoverre bewust. Erg schrikken was het wel want zo snel hadden we niet op gerekend maar natuurlijk hardstikke blij dat ons nu veel ellende is bespaard gebleven. Hier laten we het voorlopig ook ff bij maar ik ben nog jong dus wie weet ooit een nummer 3
Mijn zoontje is nu 14 maanden en ik ben 7 weken zwanger van ons 2e kindje. Dus als nr. 2 geboren wordt is mijn zoontje bijna 2.
Als de deze kleine nu een jaar is zou ik graag willen stoppen met de pil. Ik heb geen idee hoelang het dan duurt omdat we nu ook ongepland zwanger zijn dus misschien is het wel gelijk raak maar misschien duurt het ook wel heel erg lang.
hallo mijn zoontje wordt in december 4 en ben nu zwanger van de 2de ben nu 16 weken en 5 dagen zwanger groeten chantal
Het antwoord van mij zit er niet tussen Onze dochter is straks 4,5 wanneer de baby komt. Wij hebben er niet bewust voor gekozen om zolang te wachten, om medische redenen mocht en kon het niet. Toch zou ik er niet voor gekozen hebben om snel na de 1e zwanger te worden, ik vind het nu wel erg prettig dat onze dochter al aardig zelfstandig is en uit de luiers is, daarnaast maakt ze deze zw. schap echt bewust mee en straks de komst van de baby ook. Dus ondanks dat we er niet bewust voor gekozen hebben, vind ik het nu niet meer zo erg dat er straks 4,5 jaar tussen zit.
Hoi Nou als de baby er is word mijn zoontje 6 jaar. En eigenlijk vind ik dat een te groot verschil Maar het kon niet anders onze plannen voor een tweede werd steets ver schoven, door om standigheden Maar als ik het over zou mogen doen had ik gewacht tot mijn zoontje 3 was en dan proberen voor de tweede Liefs Manon.
Tussen m'n dochter en me zoontje zit 3,5 jaar verschil. Heb daar bewust voor gekozen zodat me meissie lekker op basisschool zat wanneer de 2e wat drukker zou worden. Ik ben nu 19,5 weken zwanger van de 3e (komt ook een beetje door het forum hoor...dan kriebelt het veel sneller hihihi ) Me zoontje zal straks rond de 19 maanden zijn en me dochter net 5 jaar als de 3e zich aankondigt
Amber was 20 maanden toen Jasmijn geboren werd en Jasmijn is straks 2 (of net niet ) als de derde geboren wordt. Ik vind het heerlijk dat er niet zo heel veel verschil tussen zit, als ik zie hoe ze nu al met elkaar spelen, is echt leuk Hier ook wel bewust voor gekozen..... Groetjes
Tussen mijn oudte 2 zit 3 jaar (zijn 9 en 6) tussen de 2e en derde zit 15 maand (derde is 5) en tussen de derde en vierde zit 2 jaar en 3 maand (4de is net 3) en als deze beebd er is is de jongste 3 en een half.
Ruby is precies 2 jaar als de tweede komt! En ja, het is gepland, erg leuk hoor, zo snel achterelkaar!
Als de 2de komt is mijn dochter 2 jaar en 9 maanden(bijna 3 dus) we hebben het bewust zo gepland. Voor ons was dit de juiste periode niet te vroeg en zeker niet te laat. Eerder wouden we niet en later wilden we dus ook niet.
Als ons 2e kindje geboren wordt is de oudste 21 maanden. Toen wij begonnen aan een tweede kindje was ons zoontje bijna 9 maanden, maar ik raakte in de 5e ronde zwanger toen hij net 1 jaar was.
Mijn antwoord staat er niet bij. Tussen onze tweeling en jongste zit, op 6 weken na, 4 jaar. Het was een bewuste/praktische keuze, maar zeer goed bevallen. Tussen nummertje 3 en 4 hopen we ongeveer 3½ jaar te krijgen.