Hoi, Ik heb vorige week ondekt dat ik een juni mama word en zou graag wat ervaringen willen delen met meerdere juni mama's omdat we in dezelfde zwamgerschaps weken zitten. ( Ik wil hiermee geen andere mama's beledigen, iedereen is welkom ) Ikzelf ben 23 mijn vriend 24, ik heb altijd gezegd wil voor mijn 25 kids...nou dat is dan gelukt! liefs
Hoi tweeling. Er is hier al iets over aangemaakt, zie juni-mama's onder het topic bevallingslijst forum. Ook ik ben er vorige week achter gekomen dat ik een juni-mama wordt, sinds gisteren heb ik me aangemeld. See you there! XXX
hallo, Ik ben ook 23 maar heb al een dochter van 2 jaar. Ik voel me nu niet goed. Misselijkheid en af en toe eens braken. 24 oktober moet ik voor het eerst naar de gyn. ik wens u veel succes met de zwangerschap. grts
Onder zw. schaps forum index vind je het bevallingslijstforum daar kan je vrouwen vinden die in dezelfde maand als jou uitgerekend zijn en ervaringen uit wisselen.
Hier praten de juni mama's met elkaar. Doe ik hier een slotje op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=19943