de snelheid viel mij reuze mee,hij was er binnen 5 uurtjes,maar de weeenstorm aan rugweeen die vielen heel erg tegen.
Het viel niet mee en het viel niet tegen...Dit is mijn eerste kindje dus had geen idee wat ik verwachten kon. Ik heb een erg zware bevalling gehad. Ik heb 43 uur over de bevalling gedaan, had buik-, been- en rugweeën (die laatste 2 waren niet weg te puffen/zuchten) en ben onnodig flink ingeknipt en anderhalf uur persen met persweeën die te kort op elkaar kwamen zodat ik niet op adem kon komen en toch zei ik direct na de bevalling (tijdens het hechten) nou ik wil eigenlijk nummer 2 er wel direct achteraan!
het viel me echt tegen. Ik heb eerst weken voorweeen gehad en toen het 1maal echt begon ben ik 52 uur bezig geweest. Had heel erg rugweeen die niet echt fijn zijn. Was blij dat Britt eindelijk geboren was. Moet ook zeggen dat ik er deze keer flink tegenop zie
ik vond het wel erg snel en pijnlijk maar ik vond het wel iets hebben haha en het klinkt zo raar maar ik ben gewoon jaloers als ik hoogzwangere vrouw zie lopen en dan denk ik gelijk ohhhhhh jij mag bevallen. helaas heb ik de een keizersnede gehad en hoop dan ook heel erg dat bij de 2e gewoon mag bevallen.
Het viel heel goed mee Heb wel eerst 6 uur lang enorm veel pijn gehad van van BI maar heb dan een epidurale gekregen en dat was een hele verademing!Vanaf de epidurale viel het echt goed mee(alleen die laatste keer persen was enorm pijnlijk ) Vond het een geweldige ervaring
Ik heb er vanaf wee één 3 en een half uur over gedaan. Vliezen braken, zo'n 6 uur later gelijk weeën om de minuut, 2uur later (ja.. wij waren ervan overtuigd dat je niet gelijk om de minuut weeën kon hebben!) nog maar 2 à 3 cm ontsluiting. Binnen een uur had ik persweeën, VK weer gebeld en toen zij er was mocht/moest ik gelijk persen (hoofdje stond al). En toen vond ik het niet meer leuk... 't Enige wat mij echt pijn deed was het moment dat mijn dochter door 'dat' gat moest. Met andere woorden: het viel mij reuze mee. Ik teken er (weer) voor!
Ik vond het ontzettend meevallen, had het erger/heftiger verwacht. Heb gelukkig ook maar 4 uur lang weeen gehad... . liefs, misspuma
Als ik nummer 2 (in de toekomst ooit) ook zo makkelijk op de wereld mag zetten, teken ik er direct voor! 1 uur en kwartier weeën, 5 persweeën en mijn mannetje was er! Dat valt mee als je je voorbereid hebt op een bevalling van minimaal 24 uur. Liefs, Debby
Wóóóówwwwwwwww! Ik hou nu ook weer rekening met 42 weken zwangerschap (omdat ik 't zóó leuk vind) en 72 uur bevallen (vliezen breken meegerekend)
Whahahaa brussie! jaa dan kan het altijd meevallen! Met het oog daarop bereidde ik me op 't ergste voor! Jij succes met de klus die je nog moet klaren meid! Liefs, Debby
Op het moment zelf viel het me ontzettend tegen, vooral de weeënstorm maar nu ik er achteraf op terugkijk valt het ook wel weer mee. Dat komt dan weer door de duur, in totaal maar 3,5 uur!
De weeen waren verschrikkelijk, maar na een pethidineprik was t goed te doen. Achteraf kijk ik positief terug op de bevalling en viel het me dus mee.
bij mij valt het ook heel erg mee hoor zou het zo dagelijks doen hoor, vond het echt niet heel vervelend
Mijn bevalling viel 100 procent mee. Ik kreeg snachts om 12 uur buikpijn, harde buiken. Bleek ik al weeen te hebben die zetten zich niet in een volgorde door, maar door de joga ging het goed, k kreeg ze goed weg door juist te ademhalen om half vier kreeg ik last van mijn rug, ben onder de douche gaan staan en dat hielp toen ik er onderuit kwam braken mijn vliezen hebben we de verloskundige gebeld, die kwam om 4.40 uur, bleek ik al volledige ontsluiting te hebben na een half uurtje persen is onze zoon om 5.11 geboren. Al met al een super bevalling, niet dat het geen pijn doet het deed zeker pijn, maar het was te overzien ik had meer pijn verwacht liefs fredje
Ik had me voorbereid op het ergste (is m'n 1ste kindje) maar ik heb uiteindelijk een SUPER bevalling gehad! Om 05:39 de eerste wee en om iets over 7 was ze er ! Ik had rugweeën en die waren vrij pijnlijk maar kon ze gelukkig goed opvangen. Ik kreeg zelfs nog complimenten van de vlos daarover (ik heb trouwens geen zwangerschapscursus gevolgd, heb gewoon als een gek alle weeën weg zitten zuchten!). Ik zou echt nu al voor een tweede willen gaan (maar ik wacht nog wel even een paar maanden).
De pijn viel erg tegen... :thumbdown: Had eigenlijk nooit gedacht dat het zo'n nare en vervelende pijn was.... Maar qua snelheid viel het erg mee heb er zo'n 4 uur overgedaan...
Ik heb ook een super bevalling gehad, 5 uurtjes overgedaan, 3x persen en ze was er! geen knip of scheur en ik voelde me super!
Ik vond het echt zooo ellendig. Na 24 uur, waarvan 12 uur constante weeenstorm in rug en benen, kwam lieve hannah. Ik begreep echt niet dat er vrouwen zo gestoord waren om een tweede te nemen. Ervaarde het echt als iets onmenselijks. Kijk er enorm tegenop.