negatieve test en misschien toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ingelke, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingelke

ingelke Niet meer actief

Hallo,

Kunnen jullie me misschien wat meer duidelijkheid geven?

Ik al eerst mijn situatie eens uitleggen.
    Ik had op dinsdag 14 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie en op vrijdag weer begonnen met de pil. Nu ben ik pil 7 en 8 vergeten. Hier kwam ik achter op dag 11. Omdat ik meerdere pillen was vergeten en dcht dat ik zwanger kon zijn, heb ik geen pil meer genomen en de strip dus niet afgemaakt. (we hebben al 1 dochtertje en een tweede zou evt. welkom zijn) Ik heb in de derde week (vorige week) enigzins wat bloedverlies gehad. Rood bloedverlies. Tevens ben in sinds die tijd erg moe, opgeblazen en misselijk. Ook heb ik last van mijn onderbuik en steken/krampjes aan de rechterzijde. Gisteren zou ik weer de eerste dag van mijn menstruatie zijn, maar dit is niet het geval. Ook vandaag nog niets. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik heb vanmorgen mijn ochtendurine opgevangen, een test (predictor) gekocht en de test gedaan. Negatief was de uitslag.

Volgens mijn gevoel klopt dit helemaal niet. Kan dit? Ben ik te vroeg met testen? Blijft de menstruatie uit, omdat ik de strip niet heb afgemaakt?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi ingelke,

Dit kan inderdaad veroorzaakt worden door het niet afmaken van de strip. Dit had je beter wel kunnen doen je lichaam is nu even in de war. Natuurlijk kan er ook een zwangerschap meespelen en kan eht zijn dat je te vroeg hebt gettest. Maar eerlijk gezegd denk ik het eerste.
    Overleg even met jezelf en je partner of een tweede welkom is en laat de pil dan weg!

Imke

Deel Deze Pagina