Hallo, Ben morgen 13 weken zwanger en begin te merken dat ik echt een vachtje krijg. echt op mijn armen enzo ook. Op mijn benen groeit hetecht als kool niet normaal, schaam me ervoor. Ook onder mijn kin, gewoon echt overal. Bij mijn eerste had ik dat niet zo. Heeft het misschien ook te maken met het geslacht van de baby, is het dan vaker een jongen of een meisje. Ik ben benieuwd naar de reacties groetjes, krokus
ik heb het heel erg op me buik! vin da heel erg lelijk maar da heeft met hormonen te maken zo is my vertelt.. ik krijg een meisje .. maar heb me r nie echt in verdiept of dat er wat mee te maken kan hebben. groetjess
hmm, ik had gehoord dat als je meer beharing krijgt in de zwangerschap dat dat kan duiden op een jongetje ivm het hormoon testostoron (weet niet of ik het goed spel). ik vind wel vervelend die haartjes, ben aan het denken om ze te epileren of te harsen
whaha ja dat kan ik me voorstellen nou zal je misschien even veder moeten opzoeken op internet.. epileren lijkt me niet zo verstandig krijg je echt alleen maar meer haar van!.. altans heb ik gehad...
Hey, Ik heb/had er ook last van en vond het erg vervelend. Vooral op mijn armen zijn de haartjes wat langer en op mijn buik. Gelukkig zijn ze bij mij wel lichtkleurig, zodat het wat minder opvalt maar zelf zie je het toch wel! Nou ben ik er eigenlijk wel een eetje aan gewend, al hoop ik wel dat het straks weg is hoor! Enne, wij krijgen een meisje
ivm met mijn turkse achtergrond heb ik een lichte huid met hele donkerbruine haartjes, echt vies is het niet maar het ziet er gewoon niet uit. vooral ook die in mijn gezicht vind ik niet zo leuk. een meisje hmm dus het kan bij jongens en meisjes.
ik heb ook meer haren op benen, buik en armen..Maar ik zit er totaal niet mee! Gaat na bevalling wel weer weg hoor! Ik spreek uit ervaring..
Yep, hier ook een hoor! Had altijd al wel last van haartjes in gezicht en op buik, maar nu wordt het veel erger lijkt . Ik weet (natuurlijk) nog niet wat het wordt.
Vreemd zeg, ik heb juist minder haar gekregen, hoef mijn benen haast niet meer te scheren en ook in mijn gezicht zijn ze veel minder donker. Je hoort mij niet klagen hoor....... Wij krijgen trouwens een jongetje dus bij mij klopt het in ieder geval niet.
Ik kreeg ook een donsvachtje! Hubbie plaagde mij er geregeld mee! Wij hebben een dochter gekregen! Groetjes,Alida
Mijn man zegt dat hij af en toe het gevoel heeft dat hij met een vent in bed ligt. als grapje dan, maar zelfs dat vind ik niet leuk.
Ik heb dat ook, vooral op mijn buik. Staan ook lekker zo allemaal omhoog als je net je broek uitdoet, of bij de verloskundige die band van je broek omlaag doet. Maar ik vind het wel grappig eigenlijk en het zal heus wel weg gaan na de bevalling. Anders zien we dan wel weer, dan wordt het epileren.
Ik heb het ook, maar alleen op mijn buik. Echt een dons vachtje. Mijn man noemt het altijd een beren buikje
Ik weet niet wat het geslacht is, maar ik denk een jongen, net als iedereen in onze omgeving . Maar nog even afwachten dus...
Hier ook een donsvachtje op de buik. WIj denken dat we een jongen krijgen maar ik weet het niet zeker. Dames probeer er niets aan te doen, het gaat na de bevalling in de meeste gevallen gewoon weg.