Misschien iets héél aparts; ik ben misselijk (wordt gelukkig wel minder sinds een paar dagen), heb afgelopen donderdag een goede echo gehad, maar ik vóel me niet zwanger Misschien komt het door het bruinverlies wat ik al vanaf week 6 heb of doordat we nu natuurlijk al druk zat zijn met ons zoontje van 7 maanden, maar ik tel de weken nu gewoonweg niet af zoals de vorige keer. Het leeft gewoon nog niet echt. Zijn er meer ladies die daar "last" van hebben? en wanneer begon het wel een beetje te leven?
Ik ben nu 14 weken zwanger en met een week of 6 namen de kwaaltjes als misselijk en pijnlijke borsten af. M'n buik groeit enorm (tweeling!) en ik heb een mapje vol echo's. En toch voel ik me nog niet echt heel anders.
Ik heb het ook, vind het allemaal nog steeds een beetje onwerkelijk! nu begint m'n buik een beetje te groeien dan komt t wel wat meer! K denk en hoop dat t vanzelf komt! Maar hoor er meerdere mensen over hoor!
Dat gevoel heb ik ook heel naar is dat.. Maar bij mij komt het misschien door de spanning om me heen. Ik ben blij met me positieve test maar wat om me heen dreigt te kunnen gebeuren (woon nog thuis) heeft denk ik invloed op mij.. Hoop dat het gauw bij ons weggaat ! Liefs
Ik had dat ook wel in het begin.. Vond het ook allemaal heel onwerkelijk ondanks de echo's etc. Denk dat het bij mij ECHT is gaan bezinken toen mijn buik eindelijk eens wat meer begon te groeien toen we hoorden wat het geslacht was, en toen ik de eerste bewegingen in m'n buik voelde met ongeveer 16 weken. En zelfs toen was het nog onwerkelijk, haha (hormonen?) Ik was ook behoorlijk misselijk tot zeker 3 maanden dus geen idee waarom dat niet zo mee telde voor m'n gevoel
Raar he?! Bij nader inzien had ik geloof ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas met een week of 20/25 het idee dat er toch écht een kind ging komen, maar ik keek in elk geval nog wel op internet wat er allemaal veranderde in mijn buik week per week en meldde me aan voor zwangerschapsboxen etcetc...Nu helemaal niks! Ach, nog even 10 weken geduld hebben en dan zal het kwartje wel landen
Zo fijn om dit te lezen. Ik voel me ook niet heel zwanger terwijl ik al wel twee weken pijnlijke borsten en heb en met ietwat misselijk voel. Ben wel steeds bang dat die kwaaltjes gaan afnemen, maar als ik jou zo lees hoeft dat ook niets te betekenen. Aanstaande maandag de eerste echo...
Ook ik voelde me totaal niet zwanger. Ik wist wel dat het zo was door de echo's.. maar het leefde idd nog niet echt. Dat begon bij mij pas toen ik hem ging voelen vanaf een week of 19. Nu betrap ik mezelf erop dat ik vaak over mijn blote buik wrijf thuis en dan tegen hem praat. Hij beweegt nu natuurlijk ook erg vaak en reageert echt al op mij. Ik denk dat je er tegen die tijd echt niet meer omheen kan
Ik ben bijna 18 weken zwanger en voel me ook nog steeds niet zwanger. Op een paar kleine dingen na heb ik helemaal geen last van kwaaltjes. Nog geen 1 keer misselijk geweest bijvoorbeeld.