Hoppop of Bébé-jou?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Darinka1, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej allemaal,

Ik ben bezig met onze geboortelijst af te maken en vroeg me af wat jullie het makkelijkste babybadje+standaard vonden.

De hoppop Bato en stato of van Bébé-jou een thermobadje?

Als we voor een Bébé-jou badje zouden gaan dan zou ik wel de standaard van 103 cm nemen omdat ik nogal snel last van mijn rug heb.

Dus welke zou jullie voorkeur hebben Hoppop of Bébé-jou?

Groetjes

2. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    ik heb alleen ervaring met de bebe-jou. Daar ben ik heel tevreden over. Wij hebben ook de hogere standaard. We zijn niet extreem lang maar ik vind het een prettige hoogte. Met 1 hand kan je wat zeep of shampoo pakken uit de pompjes (ik heb er geen zwitsal in maar bijv weleda) en de thermometer zit er al in. Het materiaal is stevig en blijft heel mooi. Heb de set nu al 4 jaar en alles is als nieuw en klaar voor de volgende.
    De Hoppop is wel veel mooier als ik zo kijk, maar heb er geen ervaring mee.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik heb alleen ervaring met de hoppop... Ik vind het een fijn badje! Het badwater koelt minimaal af! Ik maak het badje altijd klaar voor ik haar uit haar kleren hijs, dus maak het iets warmer dan die 37 graden waar ze in moeten badderen. Ik ben ongeveer 15 minuten met haar bezig ( uitkleden, tutten, inzepen etc. ) en dan is het badje precies op temperatuur en blijft op temperatuur. Heel fijn!

De standaard is voor mij precies goed ( ik ben 1.68 ), maar voor mijn vriend is hij eigenlijk te laag. Maar ik denk dat veel mannen daar hoe dan ook tegenaan lopen.

Ik ben erg tevreden met dit badje. De badstop verkleurt ook als het water te warm is en wordt weer blauw als hij de juist temperatuur nadert.

Wij douchen ook regelmatig, maar vinden poedelen in dit badje nog steeds een feest! Van de zomer zet ik 'm lekker buiten... daar is hij robuust genoeg voor.

Succes!

4. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

Nov 21, 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Bedankt voor de reactie's!

Ik ben daarstraks nog even in de winkel geweest waar onze geboortelijst ligt en na even te testen, heb ik het hoppop badje dat op de lijst stond vervangen door de Bébé-jou met de hoge stander.

Ik vond de hoppop toch net iets te laag om gemakkelijk te kunnen wassen en ik had na 2 tellen al last van mijn rug.

Voor in de tuin te badderen of later in de douche (we hebben geen bad) denk ik eraan een biba badje op de lijst te zetten.

Groetjes

Share This Page