Iemand ervaring met dooky zomer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by pientje1, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Iemand ervaring met dooky zomer? Lijkt me ideaal voor op vakantie.

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Ja zijn super! Hier heb je veel meer aan dan een parasolletje die je bij iedere bocht tegen het zonnetje mee moet draaien. Dochter heeft heel wat uren uit het zonnetje in de kinderwagen liggen tukken. Het bleef ook heerlijk koel in de bak.

Ik vind het een aanrader!

3. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Mijn zus had deze ook, en het was zeker een aanrader..
    Je hoeft niet steeds het parasolletje te verzetten en blijft lekker koel in de wagen

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja heel fijn!

Ik heb 'm helaas maar heel kort gebruikt, want mijn zonntje was met 6 maanden echt klemgegroeid in de bak :) En ik kreeg 'm na een maand of 2, dus uiteindlijk maar 4 maandjes gebruikt.

Dat is voor mij het enige nadeel: ik zou er geen andere/langere functie voor kunnen bedenken.

5. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Je kan hem ook nog aan de rand van de kinderwagenkap zetten als je hem gebruikt als wandelwagen. Heb ik hier nog even gedaan om zo nog iets meer zon uit de wandelwagen te halen. En eventueel bij de maxi-Cosi zodat er ook minder zon van vooraf erin komt.

Maar vond hem voor de wandelwagenbak het meest ideaal! Heb er veel plezier van gehad bij de middelste die tot ruim 6maanden in de bak lag. Hoop nu ook een deel van een hopelijk zonnige zomer weer gebruik van Dooky te maken :p Gebruik hem nu overigens al tegen de wind ;)

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind hem erg fijn. Heb hem vandaag ook gebruikt toen we gingen wandelen want de zon scheen behoorlijk in de wagen en had ze ook geen last van de koude wind :).

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Geweldige uitvinding!

8. Derbi

Derbi Niet meer actief

Het ziet er wel handig uit! En het voorkomt dat mensen ongevraagd in je kinderwagen bak gaan loeren.

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Erg handig hoor .. :)

10. Anne1988

Anne1988 Actief lid

Mar 20, 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Ik heb er geen, maar het lijkt mij zo vervelend dat je je kindje niet ziet...?

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Er zitten 2 stroken klittenband dus hem ook schuin laten hangen, of half en dan zie ik haar nog wel.

12. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    had hem vorige jaar gekocht toen we op vakantie gingen naar turkije samen met een buggy met zonnekap. daar kan die dus ook prima aan.
    ben er heel blij mee geweest was namelijk ineens super heet en veel zon ( in oktober nog :O )
    met slapen kon ik even zijn eigen plekje creëren
    en mocht je ergens stil staan zitten aan de onderkant van dooky ook koordjes dus je kan hem ergens tussen spannen dan

13. 7nov12

7nov12 Bekend lid

Sep 13, 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik een hydrofiel of een omslagdoek. Die maak ik vast met twee buggyspeeltjes (die hebben van die klemmetjes). Dat werkt ook prima, dus heb niet speciaal een dooky aangeschaft. Ik vind het ideaal om hem af te schermen van prikkels en koude wind.

Ik heb wel een parasol. Dan kan hij ook nog rondkijken en uit de zon liggen. Anders ziet hij niets meer.

14. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ideaal! Heb hem zelfs op de buggy nog gebruikt op vakantie! Dus toen was onze zoon een maand of 8! Dus niet meteen wegdoen hoor, hij is ook ideaal aan de buggy bij laagstaande zon!

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Dit keer wil ik wel een dooky (staat al op mn lijstje).
    het parasolletje verschuifd altijd en blijft niet goed zitten. Hydrofiel met wasknijpers werkt ook niet als het hard waait.

16. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Allemaal positieve reacties! Ik wil hem gebruiken voor op de buggy en wandelwagen. Zoals ik las past hij overal op.

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Mag ik in dit topic iets vragen? Ik heb een bugaboo donkey, maar past daar ook zo'n Dooky op? Je hebt namelijk helemaal geen ruimte aan de kap om hem aan op te hangen.

Share This Page