Heeft iemand deze? Ik zit eraan te denken voor Sinterklaas, maar heb een paar vragen: Voor welke leeftijd is deze het leukst? Ik zag dat hij stoffen armen en voelsprieten heeft, zijn deze een beetje te reinigen? Ik vind stoffen uitsteeksels bij speelgoed dat niet in de wasmachine kan niet bepaald praktisch aangezien mijn beide kinderen daar gigantisch op sabbelen.... En weet iemand nog iets soortgelijks, maar toch anders (evt voor wat oudere kinderen, maar wel peuterproof). Ik wil beide kinderen iets vergelijkbaars geven namelijk.
Ik heb hem ook gekocht voor 5 december dus kan je nog niet vertellen hoe die bevalt haha. Hij lijkt me erg leuk iig
Ik zag iets over een rups van Fisher Price. Die is nieuw, dacht ik. Stond in de speelgoedboeken. Heb er zelf geen ervaring mee, maar die was voor wat oudere kinderen. Ook met lichtjes etc.
Ik vind 'm oké, niet heel bijzonder ofzo. Liedjes, knipperende lichtjes en het beweegt wat mee. De stoffen stukken kunnen er niet af (dacht ik), dus goed schoonmaken wordt lastig. Ik denk dat ie vanaf 6 maand leuk is tot ruim een jaar. Maar is natuurlijk afhankelijk van het kind. Als je kindje heel erg van dansen houdt, is het langer leuk.
Een vriendin van me had die, was er laatst op bezoek en had die voor mijn dochter van 14mnd gezet. Ze keek er niet naar om....wilde hem ook kopen maar nu niet meer
Laatst had een vriendin hem voor de verjaardag van haar dochtertje gekocht. Mijn beide kinderen waren er meteen weg van toen we op het verjaardagsfeestje waren. Ik heb hem dus ook gekocht, maar hij blijft tot vrijdag nog even op zolder liggen. Dan krijgt onze dame hem voor dr eerste verjaardag
Onze dochter heeft hem gekregen voor haar verjaardag. Het leek me helemaal niks, maar mijn vriend wilde hem graag voor haar kopen. Ik wilde een pop met geluid voor haar kopen. Uiteindelijk hebben we beide gekocht voor haar verjaardag, en werd het een soort van wedstrijd welk cadeau ze het leukst zou vinden. Nu een paar maanden later kijkt ze totaal niet om naar de pop en speelt ze iedere dag met veel plezier met de beat bo! Papa heeft gewonnen dus
Hier is de beatbo een heel groot succes, we hebben hem vanaf hij 7 maanden is, nu 3 maanden later zet hij hem bijna elke dag wel even aan om opnde liedjes mee te 'dansen'. Met het beest zelf doet hij niet veel, dus vies wordt t hier niet. Hij drukt alleen op de knopjes en kijkt naar de lichtjes en bewegingen en doet zelf ook 'mee'
Bedankt voor alle reacties . De meningen zijn nog verdeeld merk ik. Ik ga hem eerst maar eens aanschouwen in de winkel. Co-de-rups lijkt me trouwens ook heel leuk, maar die is nog te moeilijk voor mijn zoon denk ik. Ik zag wel ook nog wat op de fisherprice website, een van kleur veranderende kameleon, maar die kan ik niet vinden in webwinkels (ik heb nog niet heel hard gezocht). Nu net heb ik ook nog een wereldbol gevonden, die vind ik ook wel erg leuk.
Wat voor stof zijn de stoffen delen eigenlijk, zoals van een knuffel of meer kunststof? De laatste is wat beter schoon te maken dan de eerste. Onze zoon gaat er waarschijnlijk mee rondlopen en er op sabbelen en ik wil wel dat hij er ook mee kan spelen (hij zou voor mijn dochter zijn denk ik, want mijn zoon is er qua ontwikkeling misschien toch te oud voor).
Hij leekme heel leuk maar vond hem in de winkel niks aan, onze uk ook niet, ondertussen 2.5 en nog steeds niet. Misschien was hij te oud toen hij hem zag? (1.5)