ik heb wat dikkere plakfolie gekocht bij de praxis, deze plakt niet echt, puur door een vacuum blijft ie hangen. je moet het raam een beetje natspuiten en dan de folie erop en met de trekker erlangs. geen bobbels niks, ennuh dat witte gaat indd vanzelf weg.
Ik heb een rol van die statische gekocht bij de praxis.. Zijn de zelfde motiefjes als die plakfolie, maar ik had begrepen dat het nogal een drama is om die er weer af te krijgen...
Wees maar gerust. Het witte trekt vanzelf weg. Kan inderdaad een paar weken duren. Maar wordt vanzelf minder. Ik werk zelf in een bouwmarkt en heb hier dus wel ervaring mee. Het statishe folie wordt ook wel wit. Dus geduld!
Die statische folie klinkt ook wel interessant, wat vond ik dat een verschrikkelijk werkje zeg... om die plakfolie er recht op te krijgen zonder bobbels. Echt... ik dacht, nog even en ik knal de hele boel de deur uit. Maar inderdaad. Bij mij was het ook wit met een blauwige gloed in het begin. Nu was het mooi zonnig weer toen ik het erop plakte en daardoor was het vrij snel weg. Ik hoop voor jou dat het ook snel wegtrekt! Groetjes, Josien
Ben nog niet bij daglicht thuis geweest, dus heb geen idee of het nog wit ziet, in het donker en bij lampenlicht zie je niks, dus heb gelukkig nog steeds hoop en iedereen zegt dat het wegtrekt dus ik heb nog steeds geduld...