Mijn zoon (bijna 4) heeft nu al bijna 6 dagen op en af koorts. Het ene moment is hij super heet en ellendig, en het andere moment lijkt er niks aan de hand. Vanmorgen bijv nog doodziek, vanmiddag rent hij vrolijk rond, en net riep hij me: wéér loeiheet en miserabel. Herkennen jullie dit? Is dit normaal? In mijn ervaring loopt koorts meer lineair en schommelt het niet zo heftig. Hopelijk kan iemand me geruststellen. Ik denk meteen aan de meest verschrikkelijke dingen (leukemie, longkanker want hij hoest veel)…
Dochter had dit pasgeleden, in totaal duurde het 2 weken - dan wou ik toch maar de huisarts bellen, koorts weg en fit kind… dus toch maar niet bellen. En toen ineens toch wel weer flink hoge koorts, ziek vogeltje… ze bleek een dubbele oorontsteking te hebben. Drie dagen druppelen en sindsdien is de koorts niet meer terug gekomen
Jeetje een dubbele oorontsteking! Gelukkig gaat het nu beter. De huisarts heeft in mijn zoons oren gekeken en zag niks geks dus ik denk dat dit het bij ons niet kan zijn.. Had ze verder ook andere symptomen?