Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoevaak jij en je vriend/ man op visite gaan bij ouders/ schoonouders. Ik merk aan ons dat we er niet veel behoefte aan hebben om altijd maar naar pa en moe te gaan. Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen is.
ja ligt er maar net aan hoe druk ik het heb. Soms zie ik me ouders een maand niet maar soms 2x in de week. Me schoonouders probeer ik een beetje te vermijden haha maar mijn vriend gaat daar 1 a2 x per 2 weken naar toe.
Mijn schoonmoeder zie ik 1x in de week als ze op Sara past, en soms dan in het weekend nog. Mijn ouders zie ik minimaal 2x in de week. Zou niet minder willen. Wij vinden het voor Sara ook belangrijk dat ze opa en oma vaak ziet. Maar ook zonder Sara zag ik mijn ouders heel veel. Mijn vriend komt ook graag bij mijn ouders.
Ik heb gestemd meerdere malen per week want ben bijna elke dag bij mijn ouders. Werk zelf 4 dagen in de week en ga dus vanuit mijn werk mijn dochtertje bij ze ophalen. Vaak komt het dan voor dat mijn vriend naar zijn werk ook daar naartoe komt en dat we daar blijven eten. In het weekend zijn we bij mijn schoonouders, meestal op zaterdag eventjes, en heel af en toe door de weeks. Dus hier zien we ze zeer regelmatig en vind het zelf ook gewoon leuk.
Ik zie ze alle twee meerdere keren per week en soms weer een week niet. Het ligt er heel erg aan maar we komen er alle twee wel graag.
mijn ouders zijn we meerdere keren in de week we doen ook veel dingen dagjes uit enz.dierentuin zwemmen etc etc. ik denk 2a3 keer per week. mijn schoonouders in het omgekeerde verhaal het is dat het moet maar anders liever niet. ga ik dus ook maar 1 keer in de 2 weken naar toe.mijn vriend soms even na het werk een 30 min maar dt is sporadisch
Zie mijn ouders bijna dagelijks, mijn schoonouders zien we nooit!!! Effe offtopic: Ninja: wat een snelle hartslag heeft je beebje, dat kan duiden op een meisje.............bij ons klopte dat wel met vorige zw.schap
Mijn moeder zie ik nu een keer in de week als me vader van boord is twee of drie keer per week. Me schoonouders drie keer in de week wonen zo dicht bij ons.
Mijn vader en moeder zijn gescheiden, mijn moeder woont 150 km verderop en mijn vader 180 km verderop. Ik zie ze niet vaak. Misschien eens in de 2 of 3, soms zelfs 4 maand. In mijn geval moet ik er een hele dag voor uit trekken en heb dar niet veel zin in. Hier komen ze ook niet vaak, weet niet goed waarom. Mijn schoonouders zien mijn man en ik eens in de twee weken ongeveer. Die wonen in dezelfde stad als wij.
Op zondag gaan we altijd op visite bij mijn ouders en schoonouders en vaak ook nog bij de Opa en Oma's van mijn vriend. Doordeweeks ga ik 2 keer op visite bij één van de Oma's van mijn vriend (die man is onlangs overleden en ik vind 't zielig dat ze anders zo vaak alleen zit). En mijn schoonmoeder komt bijna elke doordeweekse dag wel even langs (4 van de 5 dagen toch zeker!). Mijn ouders komen ook nog vaak 1 à 2 keer in de week naar ons (soms met mijn broertjes en zusjes erbij). Kortom: VEEEEEL familiebezoekjes hier!
Het ligt net hoe de omstandigheden zijn, mijn ouders zien we zo'n 3 a 4 x per week, mijn schoonouders de laatste tijd helaas minder. Voorheen was dat ook zo'n 3 a 4 keer denk ik. Maar we gaan het met mijn schoonouders wel weer oppakken, ik heb gelukkig een hele goede band met mijn schoonouders.
ik kon niet kiezen want ik zie mijn moeder bijna nooit maar mijn schoonouders meerdere malen per week, die kunnen nou eenmaal niet echt lang zonder hun kleinkind te zien, ook al is het maar even.
Mijn moeder woont vlakbij en die zie ik meerdere keren per week. Ik ga ook vaak alleen op bezoek bij mijn moeder, zonder mijn man. Mijn vader woont een aantal uren rijden bij ons vandaan én heeft 'n zeer druk leven, waardoor we hem een stuk minder zien. Mijn schoonouders wonen niet al te ver weg, maar daar hebben we geen contact meer meer.
mijn ouders kunnen ook niet zo lang zonder kleinkind dus in elk geval 1x in de week zien we mijn ouders, de ene keer hier, de andere keer daar. En om het een beetje in evenwicht te houden gaan we ook 1 x in de 1 a 2 weken naar de andere oma
Mijn moeder+vriend zien we gemiddeld 1x per week. Mijn vader+vrouw 1x in de maand gemiddeld Mijn schoonmoeder gemiddeld 1 a 2 x per week Mijn schoonvader nooit (hebben we geen contact meer mee)
ik heb gestemd op bijna nooit. Ik woon namelijk in Portugal en dan is het wel erg ver voor even een klein koffiebezoekje. Maar mijn ouders komen over 4 weken weer hier naartoe en blijven dan ongeveer 5 weken. Zijn na de geboorte van onze Daan hier 8 weken geweest. En ik ben 5 dagen met onze Daan bij hun in Nl geweest. Mijn schoonmoeder komt 1 a 2 keer in het jaar 2 weken hier
Wij gaan 1x in de maand ongeveer naar mijn ouders, de ene keer wat meer dan de andere keer. Maar naar m'n schoonmoeder gaan we eigenlijk nooit heen, het gaat heel slecht met der, ze slaapt meestal, en er is geen gesprek met der te voeren, we willen der zo niet zien eigenlijk
Ik zie vaak mijn ouders 1x per week .. soms ook wel eens twee weken niet omdat we het beide dan druk hebben .. en soms ook wel een paar x per week dus het verschild altijd ... Mijn schoonouders die zie ik wel een paar x per week ( ook weer verschillend ) die wonen dan ook op 5 min fietsen van ons, mijn ouders wonen een half uur rijden van ons ...
Ik zie mijn ouders bijna dagelijks. Wonen heel dicht bij elkaar. Ga vaak even overdag naar ze toe of 's avonds met Emiel. Even een half uurtje na het eten. Mijn man blijft dan thuis om de boel een beetje op te ruimen. Emiel vindt het leuk om met opa op de fiets weg te gaan. Vaak komt mijn zusje 's avonds ook nog met haar 2 kids en dan is het helemaal feest. Mijn schoonouders zijn beiden overleden.