Hoe vaak zie jij je ouders/ schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 4 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak zien jullie je (schoon)ouders

1. Meerdere malen per week

2. 1x in de week

3. 1x in de twee weken

4. 1x in de maand

5. Bijna nooit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoevaak jij en je vriend/ man op visite gaan bij ouders/ schoonouders.

Ik merk aan ons dat we er niet veel behoefte aan hebben om altijd maar naar pa en moe te gaan.
    Ben wel benieuwd hoe dat bij anderen is.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ligt er maar net aan hoe druk ik het heb. Soms zie ik me ouders een maand niet maar soms 2x in de week.
    Me schoonouders probeer ik een beetje te vermijden haha maar mijn vriend gaat daar 1 a2 x per 2 weken naar toe.

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mijn schoonmoeder zie ik 1x in de week als ze op Sara past, en soms dan in het weekend nog.

Mijn ouders zie ik minimaal 2x in de week. Zou niet minder willen. Wij vinden het voor Sara ook belangrijk dat ze opa en oma vaak ziet. Maar ook zonder Sara zag ik mijn ouders heel veel. Mijn vriend komt ook graag bij mijn ouders.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb gestemd meerdere malen per week want ben bijna elke dag bij mijn ouders. Werk zelf 4 dagen in de week en ga dus vanuit mijn werk mijn dochtertje bij ze ophalen. Vaak komt het dan voor dat mijn vriend naar zijn werk ook daar naartoe komt en dat we daar blijven eten.
    In het weekend zijn we bij mijn schoonouders, meestal op zaterdag eventjes, en heel af en toe door de weeks.

Dus hier zien we ze zeer regelmatig en vind het zelf ook gewoon leuk.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dadelijk als de beeb er is zie ik ze we meerdere malen per week. want me moeder gaat oppassen

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zie ze alle twee meerdere keren per week en soms weer een week niet.
    Het ligt er heel erg aan maar we komen er alle twee wel graag.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn ouders zijn we meerdere keren in de week we doen ook veel dingen dagjes uit enz.dierentuin zwemmen etc etc.
    ik denk 2a3 keer per week.

mijn schoonouders in het omgekeerde verhaal het is dat het moet maar anders liever niet. ga ik dus ook maar 1 keer in de 2 weken naar toe.mijn vriend soms even na het werk een 30 min maar dt is sporadisch

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Zie mijn ouders bijna dagelijks, mijn schoonouders zien we nooit!!!

Effe offtopic: Ninja: wat een snelle hartslag heeft je beebje, dat kan duiden op een meisje.............bij ons klopte dat wel met vorige zw.schap

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Mijn moeder zie ik nu een keer in de week als me vader van boord is twee of drie keer per week.
    Me schoonouders drie keer in de week wonen zo dicht bij ons.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mijn vader en moeder zijn gescheiden, mijn moeder woont 150 km verderop en mijn vader 180 km verderop. Ik zie ze niet vaak. Misschien eens in de 2 of 3, soms zelfs 4 maand. In mijn geval moet ik er een hele dag voor uit trekken en heb dar niet veel zin in. Hier komen ze ook niet vaak, weet niet goed waarom.

Mijn schoonouders zien mijn man en ik eens in de twee weken ongeveer. Die wonen in dezelfde stad als wij.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Op zondag gaan we altijd op visite bij mijn ouders en schoonouders en vaak ook nog bij de Opa en Oma's van mijn vriend. Doordeweeks ga ik 2 keer op visite bij één van de Oma's van mijn vriend (die man is onlangs overleden en ik vind 't zielig dat ze anders zo vaak alleen zit). En mijn schoonmoeder komt bijna elke doordeweekse dag wel even langs (4 van de 5 dagen toch zeker!). Mijn ouders komen ook nog vaak 1 à 2 keer in de week naar ons (soms met mijn broertjes en zusjes erbij).

Kortom: VEEEEEL familiebezoekjes hier!

12. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt net hoe de omstandigheden zijn, mijn ouders zien we zo'n 3 a 4 x per week, mijn schoonouders de laatste tijd helaas minder. Voorheen was dat ook zo'n 3 a 4 keer denk ik. Maar we gaan het met mijn schoonouders wel weer oppakken, ik heb gelukkig een hele goede band met mijn schoonouders.

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik kon niet kiezen want ik zie mijn moeder bijna nooit maar mijn schoonouders meerdere malen per week, die kunnen nou eenmaal niet echt lang zonder hun kleinkind te zien, ook al is het maar even.

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Mijn moeder woont vlakbij en die zie ik meerdere keren per week. Ik ga ook vaak alleen op bezoek bij mijn moeder, zonder mijn man. Mijn vader woont een aantal uren rijden bij ons vandaan én heeft 'n zeer druk leven, waardoor we hem een stuk minder zien.
    Mijn schoonouders wonen niet al te ver weg, maar daar hebben we geen contact meer meer.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn ouders kunnen ook niet zo lang zonder kleinkind dus in elk geval 1x in de week zien we mijn ouders, de ene keer hier, de andere keer daar. En om het een beetje in evenwicht te houden gaan we ook 1 x in de 1 a 2 weken naar de andere oma ;)

16. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Mijn moeder+vriend zien we gemiddeld 1x per week.
    Mijn vader+vrouw 1x in de maand gemiddeld
    Mijn schoonmoeder gemiddeld 1 a 2 x per week
    Mijn schoonvader nooit (hebben we geen contact meer mee)

17. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ik heb gestemd op bijna nooit. Ik woon namelijk in Portugal en dan is het wel erg ver voor even een klein koffiebezoekje.
    Maar mijn ouders komen over 4 weken weer hier naartoe en blijven dan ongeveer 5 weken. Zijn na de geboorte van onze Daan hier 8 weken geweest. En ik ben 5 dagen met onze Daan bij hun in Nl geweest. Mijn schoonmoeder komt 1 a 2 keer in het jaar 2 weken hier

18. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wij gaan 1x in de maand ongeveer naar mijn ouders, de ene keer wat meer dan de andere keer.
    Maar naar m'n schoonmoeder gaan we eigenlijk nooit heen, het gaat heel slecht met der, ze slaapt meestal, en er is geen gesprek met der te voeren, we willen der zo niet zien eigenlijk :(

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zie vaak mijn ouders 1x per week .. soms ook wel eens twee weken niet omdat we het beide dan druk hebben .. en soms ook wel een paar x per week dus het verschild altijd ... Mijn schoonouders die zie ik wel een paar x per week ( ook weer verschillend ) die wonen dan ook op 5 min fietsen van ons, mijn ouders wonen een half uur rijden van ons ...

20. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik zie mijn ouders bijna dagelijks. Wonen heel dicht bij elkaar. Ga vaak even overdag naar ze toe of 's avonds met Emiel. Even een half uurtje na het eten. Mijn man blijft dan thuis om de boel een beetje op te ruimen. Emiel vindt het leuk om met opa op de fiets weg te gaan. Vaak komt mijn zusje 's avonds ook nog met haar 2 kids en dan is het helemaal feest.
    Mijn schoonouders zijn beiden overleden.

Deel Deze Pagina